در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

استان‌های حاشیه دریای خزر بارانی می‌شوند/کاهش ۵ درجه‌ای دما در پایتخت

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۸۶۷۶
استان‌های حاشیه دریای خزر بارانی می‌شوند/کاهش ۵ درجه‌ای دما در پایتخت
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی گفت: طی امروز و فردا در استان‌های حاشیه دریای خزر با بارش شدید باران احتمال آب گرفتگی در این استان‌ها وجود دارد.
پرویز رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب افزود: با وجود آغاز بارش باران در استان های حاشیه دریای خزر به‌ویژه گیلان، مازندران و گلستان طی امروز و فردا احتمال آب گرفتگی در این استان ها وجود دارد.

وی در ادامه با بیان شدت بارش باران از امشب در استان گیلان افزود: افزایش شدت بارش باران فردا به استان مازندران و روز جمعه به استان گلستان و خراسان شمالی خواهد رسید.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی با توصیه به ساحل نشینان طی 72ساعت آینده اعلام کرد: به دلیل وزش باد شدید و مواج بودن دریا ساحل نشینان از شنا در سواحل دریای خزر خودداری کنند.

رضا زاده با اشاره به کاهش 5درجه ای دما تا پایان هفته در تهران ادامه داد: روند کاهش دما از روز گذشته در کشور آغاز شده است، به طوری که دمای پایتخت نسبت به روز گذشته 4درجه کاهش و تا روز جمعه 5درجه سانتی گراد کاهش  و به 33 درجه در بالاترین دما و به 20 درجه در پایین ترین وضع خود خواهد رسید. 

وی از آغاز بارش پراکنده باران در تهران از امشب خبر داد و گفت: بارش پراکنده باران از امشب آغاز و تا صبح روز جمعه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی در پایان درباره بروز گرد و غبار در نوار غربی کشور یادآور شد: از بعد از ظهر امروز با وجود موج جدید گرد و غبار از نوار غربی کشور استان های ایلام، خوزستان و بوشهر با این پدیده درگیر می شوند. این در حالی است که در مناطق شرقی کشور، استان های سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی نیز تحت تاثیر گرد و غبار محلی خواهند بود.


نظر شما