بازدید سفرای کشورهای آفریقایی از برج میلاد

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۳:۵۵
کد خبر: ۶۰۹۵۳
بازدید سفرای کشورهای آفریقایی از برج میلاد
خانواده سفرای کشورهای آفریقایی پس از تماشای فیلم معرفی برج در سالن VIP مرکز همایش‌ها، از برج میلاد، سازه و گالری هنری بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، رحیم مطهرنژاد مدیر عامل برج میلاد تهران در این دیدار با اشاره به رویکرد شهرداری برای تبدیل شدن از سازمانی صرفا خدماتی به نهادی فرهنگی اجتماعی گفت: پس از پیروزی انقلاب به خود باوری رسیدیم و در سال های دفاع مقدس این را به اثبات رساندیم . تجربیات آن سالها به ما امکان و باوری داد تا بتوانیم پنجمین برج بلند جهان را بدون کمک از دیگر کشور ها بسازیم و جالب است بدانید که این برج هم در حالت تحریم ساخته شده است .

وی در این جلسه ضمن معرفی سازه برج میلاد تهران در رابطه با کاربری های این مجموعه فرهنگی و هنری سخنانی را ایراد کرد .

مدیر عامل برج میلاد تهران در مورد دستاورد های مدیریت شهری و پروژه های شاخص از جمله بوستان ولایت ، موزه دفاع مقدس ، پروژه هزار و یک شهر و دیگر پروژه های شهرداری تهران سخن گفت .

به گفته مطهرنژاد یکی دیگر از پروژه های عظیم شهرداری با وسعت 150 هکتار بوستان بزرگ ولایت است که در کمتر از 67 روز بخش هایی از آن به بهره برداری رسیده است .

در پایان مطهرنژاد با اشاره به توانایهای برج برای همکاری های فرهنگی با کشور های مختلف تصریح کرد: برج میلاد تهران برای برقراری ارتباط فرهنگی و برگزاری نمایشگاه ها و گالری های مختلف آمادگی کامل دارد و از شما دعوت می کنیم تا از امکانات برج استفاده کنید.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز