مدیركل درآمد حق‌بیمه سازمان تأمین‌اجتماعی:

پیگیری وصول مطالبات ۴ هزار میلیارد تومانی تامین‌اجتماعی از کارفرمایان

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۳:۵۶
کد خبر: ۶۱۰۲۲
پیگیری وصول مطالبات ۴ هزار میلیارد تومانی تامین‌اجتماعی از کارفرمایان
میزان مطالبات تأمین‌اجتماعی از كارفرمایان تا پایان سال گذشته بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان است كه وصول این مطالبات به صورت جدی درحال پیگیری است.
به گزارش سرویس اجتماعی برنا، محمدحسن زدا، مدیركل درآمد حق‌بیمه سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینكه خدمات گسترده سازمان تأمین‌اجتماعی به بیمه شدگان از طریق وصول حق‌بیمه ارائه می‌شود، افزود: عدم اطلاع كارفرمایان از قوانین و مقررات تأمین‌اجتماعی و همچنین برخی موانع قانونی مهمترین مشكلات و موانع برای وصول مطالبات هستند كه برای رفع این موانع و افزایش درآمدهای سازمان برنامه گسترده‌ای تنظیم شده است.

مدیركل درآمد حق‌بیمه سازمان تأمین‌اجتماعی پیگیری وصول مطالبات را یكی از اهداف سفرهای استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و افزود: در این سفرها مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با برگزاری جلسات و دیدارهایی با مدیران استانی تسهیلاتی را برای كارفرمایان بدهكار در نظر می‌گیرند.

زدا همكاری استانداران را منجر به وصول به موقع مطالبات دانست و ادامه داد: مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در مذاكراتی كه با استانداران دارند از استانداران و سایر مسئولین استان‌ها می‌خواهند كه برای وصول مطالبات تأمین‌اجتماعی همكاری بیشتری داشته باشند تا با افزایش منابع امكان ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان فراهم شود.

وی از نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی نیز درخواست كرد كه در حوزه‌های انتخابیه خود همكاری بیشتری با تأمین‌اجتماعی داشته باشند و كارفرمایان را به پرداخت مطالبات تأمین‌اجتماعی ترغیب كنند.

محمدحسن زدا ارائه خدمات مطلوب از سوی تأمین‌اجتماعی و همچنین پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و مراكز درمانی طرف قرارداد را مستلزم وصول مطالبات تأمین‌اجتماعی از كارفرمایان دانست و گفت: همه مسئولین و نمایندگان محترم مجلس شورای‌اسلامی از جمله اعضای محترم كمیسیون بهداشت و درمان و كمیسیون اجتماعی، همانطور كه به مطالبات مراكز درمانی حساس هستند باید نسبت به وصول مطالبات تأمین‌اجتماعی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز