استاندار تهران خبر داد:

اختصاص ۳۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و امکانات مدیریت بحران استان

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۴:۵۴
کد خبر: ۶۱۰۲۳
اختصاص ۳۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و امکانات مدیریت بحران استان
استاندار تهران گفت: در سال 90 حدود 31 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و امکانات و نیز آموزش تخصصی و بروز اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستانهای استان تخصیص داده شده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، مرتضی تمدن در مراسم افتتاحیه دومین کارگاه آموزشی مدیریت بحران در جمع فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستانهای استان تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:  شهرستانهای مختلف باید با آموزش سریع و تخصصی نیروهای خود آمادگی جذب و تخصیص اعتبار مربوط به خود را داشته باشند

تمدن گفت: این تجهیزات شامل بیمارستانهای صحرایی، خودروهای امدادی، انبارهای ذخیره کالا، سوخت و مواد غذایی و امکانات مشابه برای مدیریت بحران در هر شهرستان خواهد بود.
 
وی با تأکید بر اینکه مسئولان مدیریت بحران در قبال جان و امنیت مردم مسئول هستند گفت: مدیریت بحران تنها مختص مقابله با اثرات زلزله نیست بلکه باید در قبال تمامی حوادث که جان و مال مردم را به مخاطره می اندازند آمادگی داشته و بتواند با پرداخت کمترین هزینه و تلفات مدیریت کند.
 
تمدن آموزشهای بروز اعضای ستاد مدیریت بحران استان را بسیار ضروری و مهم توصیف کرد و گفت: مدیران بحران استان در کنار آموزشهای لازم باید با انگیزه ، با نشاط، متخصص و فعال باشند.
 
استاندار تهران با اشاره به ویژگیهای منحصر به فرد استان تهران گفت: طبیعتاً مدیران در این استان باید منحصر به فرد باشند و در این امر آموزش باید جدی قلمداد شود.

وی گفت: دوره های آموزشی مدیریت بحران برای استانداری تهران یکی از اولویتهای مهم محسوب شده و این امر با جدیت پیگیری می شود.
 
گفتنی است، دومین کارگاه آموزشی مدیریت بحران ویژه فرمانداران و رؤسای دستگاههای اجرایی استان از امروز به مدت 3 روز با حضور اساتید فن و توسط ستاد مدیریت بحران استانداری تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما