همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر

پروژه های زیباسازی شهرستان خوی افتتاح می شود

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۱:۰۰
کد خبر: ۷۷۵۷
پروژه های زیباسازی شهرستان خوی افتتاح می شود
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر پروژه های زیباسازی شهرستان خوی همزمان با نصب بنرها، عکس ها و شعارهای مرتبط با این دهه در سطح شهر افتتاح می شود.

سیدرضا سالاری رئیس سازمان زیباسازی شهرداری خوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با آغاز این هفته طرح ها و پروژه های مختلف این شهرستان همچون روشنایی بوستان ها و میادین و مبلمان شهری اجرا می شود.

وی افزود: نورپردازی و روشنایی از مهمترین فعالیت های واحد زیباسازی است که در این دهه بسیاری از پروژه های مختلف محله افتتاح می شود.

سالاری به نورپردازی ساختمان شورای شهر، پل خاتون و پروژه روشنایی و نورپردازی پارک ملت را از جمله این پروژه ها عنوان کرد و گفت: در این راستا نورپردازی میادین شهری، تندیس ها، آبنماها، اماکن و همچنین نگهداری تاسیسات و تجهیزات متعلق به شهردرای گوشه ای دیگر از فعالیت های این واحد در این دهه است.

وی درباره سایر فعالیت های سازمان زیباسازی به برنا گفت: پاکسازی و جمع آوری تابلوها و آگهی های غیرمجاز، پاک کردن دیوارنوشته های غیرمجاز که چهره شهر را بدمنظر می کند، رنگ آمیزی دیوارهای سطح شهر، جداول خیابانهای اصلی و فرعی، بوستانها و تیرهای برق از دیگر اقدامات زیباسازی خوی است.

به گفته سالاری امروزه نقش رنگ آمیزی در محیط های پیرامون ما از لحاظ تاثیر مستقیم بر روان و روحیه شهروندان و همچنین اهمیت این موضوع با توجه به حجم بالای عملیات رنگ آمیزی در سطح شهر، ارزش این کار را در ذهن هر انسان آگاهی دو چندان می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز