با حضور معاون اول قوه قضاییه؛

حجت الاسلام شیخ هادی صادقی به‌عنوان معاون فرهنگی قوه قضاییه منصوب شد

۱۳۹۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۵:۲۱
کد خبر: ۹۸۴۹۵
حجت الاسلام شیخ هادی صادقی به‌عنوان معاون فرهنگی قوه قضاییه منصوب شد
مراسم معارفه معاون فرهنگی قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه، سخنگوی قوه قضاییه و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی معاون اول قوه قضاییه در مراسم معارفه معاون فرهنگی قوه قضاییه اظهار داشت: انتظار جامعه و مردم از مدیران کشور این است که مجموعه‌ای سالم و دور از هرگونه آلودگی داشته باشیم؛ به‌طوری که کارآمدترین نظارت کنترلی، خود کنترلی است تا اشخاص در امر قضا خطا نکنند و خود را موظف به انجام وظیفه بدانند و همچنین در برابر تهدیدات، خود را در سایه خدامحوری حفظ کنند.

رییسی ادامه داد: کارکنان دستگاه قضایی نیازمند آن هستند که سطح آگاهی و دانش خود را در ارتباط با خلقیات ارتقا دهند و در این راستا نباید دچار عقب گرد یا توقف شوند.

وی افزود: تلاش ما این است که دستگاه قوه قضاییه را واکسینه کنیم یعنی خلقیات آن‌ها  تکامل یافته و ارزشمند باشد و این افراد باید در تمامی زمینه‌ها برای افراد جامعه به‌عنوان شاخص و الگو باشند.

رییسی تصریح کرد: تلاش بر این است که دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته به‌ویژه دستگاه فرهنگی از کرامت روحی برخوردار شود یعنی خلقیاتی پیدا کنند که در برابر تهدیدات سر فرود نیاورند.
 
معاون اول قوه قضاییه خاطر نشان کرد: این دهه برای دستگاه قضایی دوره شکوفایی نامگذاری شده و راه‌های بسیار زیادی در این زمینه طی شده است و در سطح دانش و فرهنگ و خلقیات در دستگاه‌های فرهنگی باید ارتقا یابد و ما باید شاهد افزایش کارآمدی باشیم که نتیجه این کارآمدی افزایش اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی است در نتیجه هر چه اعتماد مردم بالا برود قدرت ملی افزایش می‌یابد.

نظر شما