انجام تبلیغات برای کاهش جمعیت ممنوع شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۳۵۶
انجام تبلیغات برای کاهش جمعیت ممنوع شد
بررسی طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش و رشد جمعیت کشور از مواردی بود که جزو دستور کار امروز کمیسیون بهداشت به شمار رفت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به بررسی طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش و رشد جمعیت کشور، گفت: اکنون جزئیات این طرح در دست بررسی است و قرار شد انجام تبلیغات برای کاهش جمعیت ممنوع شود.

به گزارش سرویس دختران و زنان خبرگزاری برنا به نقل از خانه ملت، احمد آریایی‌نژاد با یادآوری دستور کار امروز یکشنبه(22 تیرماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: بررسی طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش و رشد جمعیت کشور از مواردی بود که جزو دستور کار امروز کمیسیون بهداشت به شمار رفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جزئیات طرح مذکور در دستور کار قرار گرفت و قرار شد تهدید کننده‌ها و محدودیت‌های کاهش جمعیت مانند انجام انواع تبلیغات برای این مهم ممنوع شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ تصریح کرد: همچنین انجام عقیم‌سازی نیز در صورتی که به بهداشت و سلامت فرد آسیب نزند، ممنوع شده که بر اساس آن جرایمی برای متخلفان درنظر گرفته شده که مشخص بودن میزان این جرایم باید با نظر اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس باشد.

وی با تاکید بر اینکه طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی نیز از دستور کار جلسه امروز به شمار می‌رفت،‌ افزود: بر این اساس باید برای کارگران ساختمانی تعریف مشخصی وجود داشته باشد تا هر فردی نتواند خود را به عنوان کارگر ساختمانی معرفی کند یعنی باید مهارت و گواهینامه کار را اخذ کرده باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: همچنین قرار شد تا منابع درآمدی پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان نیز مشخص شود تا در این طرح مدنظر قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز