رسانه‌های برتر نخستین جشنواره مد و لباس فجر تجلیل می‌شوند

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۸:۴۳
کد خبر: ۹۴۳۰۴
رسانه‌های برتر نخستین جشنواره مد و لباس فجر تجلیل می‌شوند
نخستین جشنواره مد و لباس فجر به منظور تشویق نمایندگان رسانه‌های جمعی، از فعال‌ترین و برترین رسانه‌های حاضر تجلیل می‌کند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره مد و لباس فجر، در آئین اختتامیه این جشنواره با حضور وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی از برترین رسانه فعال در این جشنواره اعم از خبرگزاری‌ها، نشریات و سایت‌های خبری تخصصی و عمومی تجلیل به عمل می‌آید.

مراسم تجلیل از رسانه‌های برتر در چهار بخش عکس، مقاله، گزارش و خبر و یادداشت‌های منتشر شده از سوی خبرگزاری، سایت‌های خبری، نشریات مکتوب (روزنامه، هفته‌نامه، ماهنامه)، برنامه‌های تلویزیونی، برنامه‌های رادیویی، شبکه‌های رادیو و ویژه‌نامه‌های جشنواره برگزار می‌شود.
 
همچنین، در بخش فعالان رسانه ای نیز از فعالان برتر سرمقاله نویس، نویسنده و منتقد، خبرنگار، گزارشگر،مصاحبه‌گر، پژوهشگر و مقاله‌نویس و عکاس تقدیر می‌شود.
 
مراسم اعلام برترین‌های رسانه نیز پس از استخراج آخرین آمار کمی و کیفی رسانه‌ها درماه‌های بهمن و نیمه اول اسفندماه، در روز 17 اسفندماه در مراسم اختتامیه برگزار می‌شود تا از برگزیدگان زمینه‌های گوناگون عرصه‌ رسانه، با اهدای لوح افتخار و جوایز ارزشمند، تقدیر به عمل آید.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره مد و لباس فجر از 11 تا 18 اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما