رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ:

قاچاقچی مواد مخدر با ۶ کیلوگرم تریاک بازداشت شد

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۴۸۲
قاچاقچی مواد مخدر با ۶ کیلوگرم تریاک بازداشت شد
سرهنگ لیراوی از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در نازی آباد تهران خبر داد و گفت: از منزل این متهم بیش از 6 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ لیراوی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن اشاره به بازداشت یک قاچاقچی مواد مخدر در محدوده نازی آباد تهران، از جزییات پرونده این متهم سخن گفت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: پس از مدت‌ها تحقیقات ماموران تجسس پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ درباره اقدامات یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب تهران، به نتیجه رسید و ماموران موفق شدند محل تردد این متهم و همچنین محل انبار مواد مخدر قاچاق را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: برابر هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، بازداشت این متهم در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت و تیمی از ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند که متعاقب آن مشخص شد این فرد چند روز پیش از یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور اقدام به بارگیری مواد مخدر کرده و برای توزیع خرده فروشی در حال انتقال آن به تهران است.

سرهنگ لیراوی اظهار داشت: با کنترل مبادی ورودی جنوب تهران ماموران موفق شدند خودروی این قاچاقچی را در محدوده نازی آباد تهران شناسایی کرده و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و برای تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: این متهم که اصغر نام داشت در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر در تهران اعتراف کرده و به همراه 6 کیلو و 660 گرم تریاک و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شده از خانه‌اش به دادسرا معرفی شد.

نظر شما