رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

تمامی خودروهای ناجا مجهز به پلاک ملی شدند

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۳۱۶
تمامی خودروهای ناجا مجهز به پلاک ملی شدند
سردار اسکندر مومنی از تجهیز تمامی خودروهای نیروی انتظامی به پلاک ملی خبر داد و افزود: در گام بعدی، تمامی خودروهای مربوط به نیروهای مسلح و نظامی نیز دارای پلاک ملی می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، در مراسم رونمایی و افتتاح شماره گذاری و تعویض پلاک خودروهای ناجا با اشاره به طراحی پلاک ملی از یک دهه قبل، گفت: مقرر شد تمامی وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک ملی شده و در سیستم سامانه نیز درج و ثبت شود.

وی بیان این‌که خودروهای عمومی، شخصی، دولتی، معلولان و تشریفات دارای پلاک ملی شدند، از رونمایی پلاک خودرو کلاسیک و تاریخی در سال جاری خبر داد.

سردار مومنی ادامه داد: با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی، در حوزه لشگری و کشوری تمامی خودروهای ناجا باید مجهز به پلاک ملی شوند که در این راستا، خودروی فرمانده ناجا، نخستین خودرویی است که به این پلاک تجهیز می‌شود.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با ستاد کل نیروهای مسلح، در گام بعدی تمامی خودروهای مربوط به نیروهای مسلح و نظامی نیز دارای پلاک ملی می‌شوند.

سردار مومنی خاطرنشان کرد: تمامی وسایل نقلیه عمومی در کشور باید به پلاک ملی تجهیز شوند تا امکان ثبت و درج آن‌ها در سامانه یکپارچه قرار بگیرد.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان تصریح کرد: تجهیز خودروها به پلاک ملی علاوه بر کنترل خودرو، منجر به تسهیل در عبور و مرور و کاهش تخلفات رانندگی خواهد شد.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی، سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور ناجا و روسا و مسوولان این پلیس در شهرک آزمایش برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز