رییس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض:

رفیق دزد و شریک قافله/ بازداشت نگهبانی خیانتکار به اتهام شرکت در سرقت

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۹۲۲
رفیق دزد و شریک قافله/ بازداشت نگهبانی خیانتکار به اتهام شرکت در سرقت
سرهنگ شجاعی پور صبح امروز از دستگیری سه سارق یک کارگاه در محدوده باغ فیض خبر داد و گفت: نگهبان کارگاه شریک دزدان بود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ شجاعی پور، صبح امروز از دستگیری سه سارق یک کارگاه در محدوده باغ فیض خبر داد و گفت: نگهبان کارگاه شریک دزدان بود.

سرهنگ علیرضا شجاعی پور، رییس کلانتری 140 باغ فیض، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اشاره به خبر فوق به تشریح جزییات پرونده این دو متهم پرداخته و گفت: در این عملیات هر سه متهم به همدستی با یکدیگر و ارتکاب سرقت اعتراف کرده اند.

وی در تشریح این موضوع گفت: مدتی پیش یکی از مالکان کارگاهی در محدوده مذکور، به ماموران کلانتری مراجعه کرده و عنوان داشت که مدتی از کارگاهش سرقت شده است و با توجه به اینکه نگهبان کارگاه از موضوع سرقت اظهار بی اطلاعی می‌کند، مشکوک است که باید او نیز با سارق یا سارقان همدست باشد.

سرهنگ شجاعی پور عنوان داشت: بلافاصله تیمی در این خصوص پیگیری پرونده شده و با بررسی جوانب موضوع و دقت دراین مساله که نگهبان می‌تواند همدست سارق یا خود سارق باشد، اقدام به تحقیق و بررسی نامحسوس در این زمینه کردند.

وی افزود: این اقدام نتیجه داد و ماموران در یکی از این تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس موفق شدند دو سارق را که با همدستی نگهبان کارگاه برای سرقت در روز تعطیل به کارگاه آمده بودند، شناسایی و بازداشت کنند.

کلانتر 140 اظهار داشت: هر سه متهم زمانی که بازداشت شدند با تحیر از اقدام ماموران سعی داشتند موضوع را عادی جلوه داده و عنوان کننده کارگاه متعلق به خودشان است و در حال بارگیری اجناس هستند اما زمانی که با مالک اصلی کارگاه روبه‌رو شدند، به ناچار لب به اعتراف گشوده و موضوع سرقت را بیان داشتند.

سرهنگ شجاعی پور تصریح کرد: هر سه متهم در بازجویی‌های انجام شده عنوان داشتند که با همدستی هم از کارگاه مذکور سرقت کرده و اموال مسروقه را در شهرستان‌های اطراف تهران به فروش می‌رسانند که با توجه به اعتراف‌های انجام شده هر سه مته با شکایت مالک اصلی کارگاه راهی دادسرا شدند.

گفتنی است؛ این نگهبان که "امان" نام دارد و از اتباع افاغنه است، باهمدستی دوستان خود به نام‌های "اسرافیل" و "احمد" اقدام به سرقت میلگردهای کارگاه کرده و به مالخران می‌فروختند که به همراه پرونده راهی دادسرا شدند.





نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز