رییس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

بازداشت ۱۴ سارق و کشف ۱۸ خودروی مسروقه در طرح پیشگیری از سرقت

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۰۶۵
بازداشت ۱۴ سارق و کشف ۱۸ خودروی مسروقه در طرح پیشگیری از سرقت
سرهنگ خانچرلی، از اجرای طرح پیشگیری از سرقت در محدوده شهر تهران خبر داد و گفت: در این عملیات 14 سارق بازداشت و 18 دستگاه خودروی مسروقه کشف و ضبط شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، سرهنگ محسن خانچرلی رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهر تهران از نتیجه اقدامات این طرح و همچنین جزییات اجرای آن سخن گفت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: برابر تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و همچنین درخواست و تاکید شهروندان درباره اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهر تهران، طرح پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان، از سوی تیم‌های عملیاتی پلیس پیشگیری پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که تیم‌های عملیات معاونت عملیات این یگان حضور داشتند، طرح كنترل و سركشی از پاركینگ‌های عمومی به منظور پاكسازی و كشف وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیكلت مسروقه از ساعت 9 شب گذشته در محدوده كلانتری‌هایی زیر مجموعه سرکلانتری‌های پلیس پیشگیری پایتخت، اجرا شده که طی آن تمامی نقاط جرم خیز، پاركینگ‌ها و محل‌هایی که امکان سرقت وجود داشت تحت بازرسی و نظارت قرار گرفت.

سرهنگ خانچرلی عنوان داشت: در این راستا، 18دستگاه خودرو و 11دستگاه موتورسیكلت مسروقه کشف و 22 دستگاه خودرو و 186 دستگاه موتورسیكلت دارای تخلف، توقیف شدند.

گفتنی است؛ در این باره طی بررسی های انجام شده 14 سارق شناسایی و در عملیاتی های ضربتی بازداشت شدند که در بازرسی از میان وسایل همراه آن‌ها 26 قبضه سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و تعدادی از لوازم داخلی خودروی مسروقه کشف و ضبط شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز