جانشین انتظامی خراسان جنوبی:

کشف ۲ تن مواد مخدر در کشور

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۳۱۸
کشف ۲ تن مواد مخدر در کشور
سرهنگ ابراهیمی از کشف 2 تن و 111 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین در بیرجند طی یك عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،  ابراهیمی جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر،‌ ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی علی آباد بیرجند حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تریلی تانکر گاز که از سمت گمرک میر جاوه به مقصد استان‌های غرب کشور در حرکت بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.


جانشین انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: پلیس با انتقال تانکر گاز به داخل ایستگاه و پس از چند ساعت بازرسی از قسمت‌های مختلف خودرو ‏، 2 تن و 111 کیلو گرم مواد مخدر از نوع مرفین را که در 186 بسته به طرز ماهرانه‌ای جا ساز شده بود ، کشف کردند.


وی عنوان کرد: جهش علمی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی موجب شده است تا ماموران انتظامی قادر به کشف پیچیده ترین روش‌های قاچاق مواد افیونی بوده و باندهای کلان تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی کنند. 


ابراهیمی خاطر نشان کرد :پلیس با تمام توان به برخوردهای قاطعانه خود با سودگران مرگ ادامه داده و اجازه نخواهد داد دشمنان با رواج اعتیاد و زمین گیر كردن جوانان، روند پیشرفت ایران اسلامی را دچار خلل كنند.


وی در پایان گفت : در این عملیات یک نفر قاچاقچی دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

نظر شما