صبحگاه مشترک یگان‌های ویژه/۲

کرمی: یگان‌ ویژه در زمان بحران توان خود را ۳ برابر می‌کند

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۳۴۰۹
کرمی: یگان‌ ویژه در زمان بحران توان خود را ۳ برابر می‌کند
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: امروز آمادگی داریم در زمان بحران توان خود را سه برابر افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه کشور در مراسم صبحگاه یگان‌های ویژه اظهار داشت: در سال‌های اخیر خدمات ارزشمندی در راستای ارتقای احساس امنیت در نیروی انتظامی ارایه شده است و این نیرو پیشرفت چشمگیری داشته است. این در حالی است که امروز می‌بینیم رضایتمندی مردم و ارتقای احساس امنیت در جامعه افزایش یافته است. 

کرمی یگان‌های ویژه را متکی به نوآوری و خلاقیت دانست و گفت: این نیروها به عنوان نیروی احتیاط در سراسر کشور حاضر و آماده عملیات هستند.

به گفته وی سعی شده است در یگان ویژه با آموزش‌های به روز به سمت حرفه‌ای شدن از نظر جسمانی، علمی، بصیرتی و آمادگی عملیات پیش رویم.

فرمانده یگان‌های ویژه کشور تأکید کرد: تجهیزات یگان ویژه با سیاست بازدارندگی و پیشگیرانه بودن در داخل کشور تولید شده و می‌شود بطوریکه در آینده شاهد رونمایی از این تجهیزات خواهیم بود.

وی با بیان این‌که رویکرد اجتماعی در دستور کار یگان ویژه قرار دارد، گفت: یگان ویژه با حضور در مساجد و پایگاه‌های بسیج سعی دارد مردم را در زمان بحران با خود همراه کند. امروز ظرفیت‌های خوبی در یگان ویژه ایجاد شده است و از جمله می‌توان به باشگاه اسب سواری و هوانوردی اشاره کرد.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امروز آمادگی داریم در زمان بحران توان خود را سه برابر افزایش دهیم، تصریح کرد: در زمان انتخابات 92 در قالب قرارگاه ظفر این موضوع را تمرین کردیم و توانستیم در کمترین زمان توان عملیاتیمان را سه برابر افزایش دهیم. امروز یگان ویژه در حوزه اشراف اطلاعاتی در بالاترین سطح قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز