معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا:

پلیس فتا به مترو رسید

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۱:۵۴
کد خبر: ۱۴۳۹۹۵
پلیس فتا به مترو رسید
پلیس فتا ناجا ضمن هماهنگی با مدیریت اجرایی معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو ، به مناسبت هفته ناجا اقدام به نصب هشدار های پلیس سایبری در قطارهای شهری مترو کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا اعلام کرد: این پلیس ضمن هماهنگی با مدیریت اجرایی معاونت فرهنگی اجتماعی مترو اقدام به نصب هشدارها ی فضای سایبری با موضوعات حفاظت از اطلاعات، هتک حیثیت در فضای مجازی، کلاهبرداری‌های اینترنتی، سرقت‌های اینترنتی، هویت‌های جعلی و .... در قطارهای شهری تهران کرده است.

با توجه به اینکه روزانه بیش از 3 میلیون نفر در مترو تردد می‌کنند و اطلاع رسانی در فضای مترو بسیا در کاهش وقوع جرایم موثر است، پلیس فتا با این هدف که نصب هشدارهای فضای سایبری در قطارهای شهری تهران باعث می‌شود که مردم خود پلیس خود باشند و فرصت زمینه ارتکاب جرم را از مجرمان بگیرند .

در این اطلاعیه آمده است که پلیس فتای ناجا اقدام به انتشار هشدارهایی در قالب موضوعاتی همچون: از بارگزاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم های خصوصی در شبکه های اجتماعی خودداری کنید؛ هرگز به ایمیل های ناشناس اعتماد نکنید؛ والدین بر خرید و استفاده از بازی های رایانه ای فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند؛ از ذخیره و نگهداری اطلاعات محرمانه و شخصی بر روی رایانه هایی که مستقیما به اینترنت وصل می شوند خودداری کنید و... کرده است.

نظر شما