سردار احمدی‌مقدم:

بی‌سیم دیجیتال رونمایی شد

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۶۲۹۰۱
بی‌سیم دیجیتال رونمایی شد
فرمانده نیروی انتظامی سیستم رادیو ترانک دیجیتال تترا بومی (بی‌سیم دیجیتال) را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،سردار دکتر اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در چهارمین روز از دهه فجر در حاشیه مراسم افتتاح رادیو ترانک دیجیتال تترا بومی (طوبا) اظهار کرد:  رادیو ترانک دیجیتال یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم است . در حقیقت از آغاز انقلاب تاکنون نه تنها در آرمان و مسیر انقلاب اتفاق و رخنه‌ای ایجاد نشده، بلکه نسل جوان با دانش و علم بیشتر در حال پیگیری آرمان‌های انقلاب هستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروزه با رونمایی از سیستم دیجیتال تترا بومی، سیستم بی‌سیم قابل مقایسه با بی‌سیم آنالوگ قدیمی نیست، گفت: ناجا باید بتواند تمام ماموران خود را تحت پوشش سیستم دیجیتال بیاورد،به طوری که می‌توان گفت در حال حاضر 50 هزار دستگاه کاری مشغول به فعالیت است و می‌توانیم با دیجیتالی‌ کردن این سیستم‌ها، تمامی گشت و ماموران را تحت شبکه ارتباطی بیاوریم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که ناجا تنها سازمان امنیتی است که به سیستم بی‌سیم دیجیتال مجهز است، افزود: استفاده از این سیستم دیجیتال، تمامی ماموران ناجا را از طریق دیتا به هم متصل کرد، پس از آن می‌توانیم نسبت به انتقال پیام صوتی و تصویری اقدام کنیم که این مسئله به سرعت در حال عملیاتی شدن است. 



نظر شما