پدر و دختر در حادثه سقوط خودرو در گودال مصدوم شدند

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۳:۵۷
کد خبر: ۲۰۱۳۲۲
پدر و دختر در حادثه سقوط خودرو در گودال مصدوم شدند
سقوط ناگهانی خودرو سواری در گودال حاشیه بزرگراه قم سبب مصدومیت پدر و دختری شد.

سقوط ناگهانی خودرو سواری در گودال حاشیه بزرگراه قم سبب مصدومیت پدر و دختری شد.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری برنا، هنگامی كه رانندگان خودروهای عبوری متوجه سقوط خودرو در گودال شدند بلافاصله در تماس با سامانه 125 آتش نشانی درخواست كمك كردند که ستاد فرماندهی این سازمان ساعت 5 صبح امروز آتش نشانان ایستگاه 50 را به محل حادثه در اتوبان تهران قم اعزام كرد.

ناصر كنعانی فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: یك دستگاه خودروی سواری پراید با دوسرنشین دراین بزرگراه به سمت تهران درحرکت بود که به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و در داخل گودالی به عمق سه متر در شانه خاكی سمت راست بزرگراه سقوط كرد.

وی با اشاره به گرفتار شدن دو سرنشین آسیب دیده در داخل خودرو، افزود: آتش نشانان همزمان با عملیات ایمن سازی خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، برای دسترسی به سرنشینان اقدام به جداسازی قسمت هایی از بدنه این خودرو کرده و توانستند پدری 35 ساله و دختر 11 ساله اش را كه از ناحیه های سر، پا و قفسه سینه مجروح شده بودند از داخل خودرو خارج کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور تحت بررسی است، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی درپایان این عملیات، خودرو سواری را از گودال خارج کرده و تحویل پلیس راه منطقه دادند.

نظر شما
پرونده ویژه