۱۵ شهروند از میان شعله های آتش نجات یافتند

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۹:۳۶
کد خبر: ۲۰۳۰۸۲
۱۵ شهروند از میان شعله های آتش نجات یافتند
آتش سوزی آرایشگاه زنانه در میدان شهر ری با نجات 15 شهروند به خیر گذشت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث برنا، با شنیدن صدای فریادهای كمك از آرایشگاه زنانه، شاهدان بلافاصله در تماس با آتش نشانی این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 9 را ساعت 20:45 جمعه شب به میدان شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان پیلغوش ساختمان پزشكان اعزام كرد.

شهرام طاهری فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه دراین باره گفت: در این حادثه، در یك ساختمان 5 طبقه تجاری در قسمت زیرزمین با كاربری آموزشگاه و آرایشگری بانوان به مساحت حدود90  متر مربع آتش سوزی ایجاد شده و دود زیادی محیط ساختمان را فرا گرفته بود.

وی ادامه داد: قطع روشنایی های آرایشگاه مانع از خروج بانوان از داخل آرایشگاه شده بود و هر لحظه احتمال مصدومیت و دود گرفتگی آنان بیشتر می شد.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از دستگاه های تنفسی و یك رشته لوله آبدهی و بکارگیری دستگاه تهویه مخصوص، همزمان با عملیات جستجو و نجات محبوسین اقدام به عملیات تخلیه دود و خاموش كردن آتش سوزی كردند و توانستند 15 خانم 20 تا 40 ساله را از میان دود و آتش خارج کرده و به بیرون ساختمان منتقل کردند.
 
طاهری در خصوص علت این آتش سوزی بیان كرد: اتصالی در سیم كشی برق بالای سقف كاذب منجر به آتش سوزی، متصاعد شدن دود فراوان و قطع شدن روشنایی آرایشگاه و محبوس شدن بانوان در آرایشگاه شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز