محموله قاچاق ۲ میلیاردی در ˝لارستان˝ کشف شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۳:۲۳
کد خبر: ۲۰۳۱۵۱
محموله قاچاق ۲ میلیاردی در ˝لارستان˝ کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان ˝لارستان˝ استان فارس از كشف دو محموله كالای قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد و 155 میلیون ریال خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان" استان فارس از كشف دو محموله كالای قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد و 155 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سرویس انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ "حسین خلیفه" با اعلام این خبر گفت : مأموران پلیس آگاهی شهرستان مطلع شدند یک دستگاه خاور حامل بار قاچاق در سطح شهرستان در حال تردد است.

وی ادامه داد: پس از انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد كه خودرو در حال حاضر در یك منزل واقع در یكی از محله ها پارك شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان " لارستان" بیان كرد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر عزیمت و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شده و در بازرسی از خودرو بیش از 42 هزار عدد تنقلات و 170 ثوب پارچه کشف شد.

خلیفه با بیان اینكه در این رابطه یك نفر متهم دستگیر شد افزود: ارزش ریالی كالاهای قاچاق كشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان " لارستان" در پایان با بیان اینكه باید با استفاده از كالاهای داخلی موجبات اشتغال زایی برای جوانان كشور خود را فراهم سازیم از شهروندان درخواست كرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك و فعالیت قاچاقچیان، مراتب را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز