۱۱هزار داروی تقلبی غیر مجاز از یك عطاری در زنجان کشف و ضبط شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۲:۵۶
کد خبر: ۲۰۳۳۳۵
۱۱هزار داروی تقلبی غیر مجاز از یك عطاری در زنجان کشف و ضبط شد
یک واحد صنفی در شهرستان خرمدره در پوشش عطاری اقدام به توزیع داروهای غیر مجاز و تقلبی می کرد،پلمپ و 11 هزار و 522 قلم داروی غیر مجاز،قاچاق و کشف شد.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری برنا، فرمانده انتظامی شهرستان "خرمدره" در تشریح این خبر گفت: كشف این مقدار داروی غیر مجاز و تقلبی از یك عطاری كه ممكن است آثار زیانباری و در برخی مواقع مرگ را برای مصرف كنندگان در پی داشته باشد هشداری است كه مردم در دام اینگونه افراد سود جو قرار نگیرند.

سرهنگ "مظاهر ریاسوند" خاطر نشان كرد : افراد ساده لوح و افرادی كه داروهای خود را از مراكز مجاز و تحت نظر پزشك تهیه نمی كنند مورد مناسبی برای افراد سود جو و فرصت طلب می باشند و در مقابل رعایت برخی موارد می تواند به عنوان مانعی در برابر این افراد باشد.

وی افزود: توزیع كنندگان داروهای غیر مجاز و تقلبی با ارائه اطلاعات نادرست و غلط ضمن دستیابی به اهداف خود طعمه هایشان را در معرض انواع آسیب ها و در مواقعی مرگ قرار می دهند.

ریاسوند تصریح كرد: در پی اخبار واصله مبنی بر فروش انواع داروی غیرمجاز در یك عطاری در سطح شهرستان خرمدره موضوع در دستور كار تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره افزود: ماموران پس از شناسایی این واحد صنفی آن را بصورت نامحسوس تحت نظر قرار داده و پس از اطمینان از فعالیت غیرقانونی ،وارد عمل شدند.

وی خاطر نشان كرد: ماموران موفق شدند در در بازرسی از این واحد صنفی11 هزار و 522 عدد انواع دارو، قرص غیر مجاز و قاچاق، كشف کنند. در این رابطه عطاری پلمپ و فرد متخلف با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز