فرمانده نیروی انتظامی در راهپیمایی روز قدس:

هیچ نقطه امنی در سرزمین‌های اشغالی باقی نمانده است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۵:۱۴
کد خبر: ۲۰۶۵۶۹
هیچ نقطه امنی در سرزمین‌های اشغالی باقی نمانده است
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز، صهیونیست‌ها ابتکار، عملی از خود ندارند و در باتلاقی گرفتار شدند که به دنبال کمک و پشتیبان می‌گردند تا بتوانند نجات پیدا کنند.

 فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز، صهیونیست ها ابتکار، عملی از خود ندارند و در باتلاقی گرفتار شدند که به دنبال کمک و پشتیبان می گردند تا بتوانند نجات پیدا کنند.

به گزارش سرویس انتظامی خبرگزاری برنا، سردار "اسماعیل احمدی مقدم" اظهارداشت: حمایت گسترده مردم سراسر دنیا، از مقاومت اسلامی فلسطین در مقابل صهیونیست به رزمندگان جبهه مقاومت که درحال دفاع هستند، روحیه مضاعف می دهد و جبهه پشتیبان سیاسی و روانی اسراییل را تضعیف می کند.

وی با بیان اینکه اسراییل درمانده شده و به دنبال فرار ازمهلکه ای است که خودبه راه انداخته، گفت: صهیونیست با هدف نابودی جبهه مقاومت وارد صحنه شد؛ و هم اکنون در پی این است که خود را از این معرکه نجات دهد.

فرمانده ناجا افزود: امروز، صهیونیست ها ابتکار، عملی از خود ندارند و در باتلاقی گرفتار شدند که به دنبال کمک و پشتیبان می گردند تا بتوانند نجات پیدا کنند؛ مردم دنیا شاهد روند رو به جلو و تقویت جبهه مقاومت مردم فلسطین و تضعیف شدن جبهه اسراییل هستند.

احمدی مقدم ادامه داد:هیچ نقطه امنی در سرزمین های اشغالی به جا نمانده و اگر این موضوع را با سال 2012مقایسه کنیم، شاهد افزایش ضریب ناامنی اسراییل هستیم و طبیعی است که آنها نگران حیات خود باشند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه داعش و اسراییل هر دو، در یک جبهه هستند، تصریح کرد: دولتهای مرتجع و استکباری همه در یک جبهه برای تضعیف جریان مقاومت مردم فلسطین که بر علیه رژیم اشغالگر قیام کرده اند، قدم بر می دارند.

وی درمورد عدم پذیرش آتش بس از سوی جبهه مقاومت فلسطین، گفت: جبهه مقاومت انتظار دارد با توجه به اینکه قدرت برتر را در جنگ دارد، امتیاز کسب کند و امتیازاتش حقوقی است که از دست داده است.

فرمانده ناجا در خاتمه، پایان محاصره چند ساله غزه از زمین، دریا و هوا را کمترین انتظار جبهه مقاومت دانست و گفت: باید اجازه دهند تا راهها باز شود و مردم غزه نیز بتوانند همانند مردم عادی زندگی کنند که این انتظار زیادی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز