امنیت در زندگی اجتماعی مردم نقش بسیار مهمی دارد

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۸:۵۵
کد خبر: ۲۲۵۶۹۲
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی فارس با تشریح برنامه های عقیدتی سیاسی استان در هفته ناجا گفت: امنیت در زندگی اجتماعی مردم نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش سرویس انتظامی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین " علیرضا سعیدی" در این رابطه افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای نمایش توانمندی های پلیس مكتبی در جامعه است.

وی ادامه داد: امنیت در زندگی اجتماعی مردم نقش بسیار مهمی دارد تا آنان بتوانند در سایه امنیت، آرامش و آسودگی خاطر داشته و به انجام امورات زندگی خود بپردازند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس ادامه داد: تأمین امنیت مردم هم اكنون بر عهده سبزپوشان حریم امنیت جامعه اسلامی قرار دارد و با نگاهی كلی به كارنامه درخشان نیروی انتظامی در سال های گذشته، مردمی بودن، ارزش مداری ، دین مداری و بصیرت بالای دینی را در موفقیت های این نیرو خواهیم دید.

حجت الاسلام و المسلمین " سعیدی" تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، تجدید بیعت با ولایت و رهبری، ترویج فرهنگ حماسی، پایداری و شهادت طلبی، تبیین ویژگی های پلیس مكتبی و تكریم و ارتقاء منزلت اجتماعی كاركنان و خانواده های آنان و تقدیر از خانواده های معظم شهدای ناجا را از برنامه های عقیدتی سیاسی در هفته نیروی انتظامی اعلام كرد.

وی تصریح كرد: با اجرای برنامه های مختلف در هفته ناجا سعی بر آن داریم تا در راستای فرامین فرماندهی معزز كل قوا، پلیسی مكتبی، اخلاق مدار و دین مداردر سطح جامعه اسلامی به منظور حراست و صیانت از ارزش های اسلامی و تأمین امنیت داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز