باند سارقان اماكن خصوصی در اصفهان متلاشی شد

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۴:۳۰
کد خبر: ۲۳۰۲۷۱
باند سارقان اماكن خصوصی در اصفهان متلاشی شد
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و انهدام باند پنج نفره سارقان و كشف چندین فقره سرقت اماكن خصوصی در شهر اصفهان خبر داد.

 به گزارش سرویس انتظامی برنا،سرهنگ "حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در این باره گفت: در پی وقوع سرقت های اماكن خصوصی در برخی از نقاط شهرستان اصفهان مأموران دایره مبارزه با سرقت بر آن داشت تا با تشكیل تیمی ویژه در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت موضوع را به صورت ویژه در دستور كار قرار دهند.

وی با اشاره به پیگیری ویژه و تحقیقات انتظامی پلیس، گفت: مأموران سرنخی در رابطه با سرقت های اخیر بدست آوردند كه نشان می داد سارقان از غفلت مالكان ساختمان های نیمه ساز سوء استفاده کرده و در یك فرصت مناسب وارد محل شده و اقدام به سرقت وسایل و تجهیزات می كردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان با تشکیل یک باند اقدام به سرقت می کردند،دامه داد: تیم ویژه پلیس مبارزه با سزقت در کلانشهر اصفهان توانست یکی از اعضاء این باند را در حالیکه قصد سرقت دیگری داشت شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کند.

"سرهنگ یاردوستی" افزود: با توجه به مدارك و مستندات موجود و اعترافات فرد متهم ،در اظهاراتش برای سرقت با همکاری چهار نفر از همدستانش اقرار كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح كرد: در همین راستا همدستان سارق نیز دستگیر و با ارائه مدارك موجود از سوی مأموران متهمان به چندین فقره سرقت اماكن عمومی و خصوصی اعتراف كردند.

وی با اشاره به شناسایی كلیه محل های وقوع سرقت و مالباختگان خاطر نشان كرد: در همین راستا تعداد زیادی اموال و وسایل مسروقه كشف و تحویل مالباختگان شد.

نظر شما