دستگیری ۷۱ سارق حرفه ای و سابقه دار/کشف ۴ کیلو شیشه

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۵:۰۷
کد خبر: ۲۳۰۳۰۴
دستگیری ۷۱ سارق حرفه ای و سابقه دار/کشف ۴ کیلو شیشه
در عملیات گسترده کارآگاهان پایتخت 71 سارق حرفه‌ای و سابقه دار به همراه یک قاتل فراری در نقاط مختلف شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "عباسعلی محمدیان" ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مأموریت قرارگاه مبارزه با سرقت تهران، برخورد با جرایمی نظیر سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، زورگیری، کیف‌قاپی و... به شکل ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز، 70 عملیات هماهنگ با حضور 350 مامور پلیس آگاهی در نقاط مختلف پایتخت و شش شهر اطراف برگزار شد؛ در این عملیات 71 سارق حرفه ای و یک قاتل فراری که اکثر آنها دارای سابقه کیفری بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمدیان ادامه داد: یکی از متهمان، 30 سال سابقه سرقت دارد که بنا به ادعای خودش، آخرین سرقت را یک هفته قبل از دستگیری از منازل انجام داده بود؛ جوان ترین فرد دستگیر شده کمتر از 20 سال سن دارد، تنها دو یا سه نفر فاقد سابقه کیفری هستند و بقیه سابقه‌دار هستند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیات، 15 دستگاه موتورسیکلت و 18 دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد، همچنین تعداد زیادی کیف سرقتی و تلفن همراه و دیگر اموالی که از راه سرقت و ارتکاب جرم خریداری شده از سارقان کشف شده است.

کشف بیش از 4 کیلوگرم شیشه


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی شیشه از منزل یکی از متهمان، گفت: ماموران هنگام حضور در محل متوجه شدند یکی از ساکنان خانه، ساکی را از پنجره به بیرون پرتاب کرد، در بررسی‌ صورت گرفته از ساک مذکور چهار کیلوگرم شیشه از درون آن کشف شد؛ پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان مرتبط با این پرونده آغاز کردند.


وی درباره فعالیت باندی متهمان، گفت: 71 متهم دستگیر شده در قالب هفت باند مجزا نظیر زورگیری، سرقت از منزل، قطعات داخل خودرو و... فعالیت می‌کردند.

سرهنگ محمدیان به دعوت برخی از مالباختگان براساس اسناد و مدارک پرونده ها اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم با انتشار تصاویر متهمان بدون پوشش،دیگر مالباختگان این پرونده برای دریافت اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند.




نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز