توقیف محموله ۲ میلیاردی كالای قاچاق در اصفهان

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۹:۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۳۰۳۴۸
توقیف محموله ۲ میلیاردی كالای قاچاق در اصفهان
با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان محموله كالای قاچاقی به ارزش دو میلیارد ریال شناسایی و متوقف و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش سرویس انتظامی برنا،سرهنگ " جهانگیر كریمی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق كالا و ارز در بازرسی از یك دستگاه سواری پژو پارس تعداد یك هزار و 58 ثوب پوشاك خارجی قاچاق را كشف كردند.


وی افزود: ماموران این فرماندهی همچنین در بازرسی از یك دستگاه كامیون بنز نیز تعداد 450 كارتن چینی آلات در انواع مختلف كه فاقد اسناد مثبته گمركی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را كشف و یك نفر را در این رابطه دستگیر كردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی كسب خبری مبنی براینكه فردی در امر قاچاق سیستم های كامپیوتری و تبلت فعالیت می كندبا اقدامات به عمل آمده محل های تردد و انبار نگهداری اقلام را شناسایی كردند.

وی بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی فرد مذكور را در یك عملیات غافلگیرانه حین تخلیه كالاهای قاچاق در انبار خود دستگیر و در بازرسی از خودروی وی تعداد 972 دستگاه تبلت به همراه یك دستگاه لیبل زن را كشف كردند.

سرهنگ كریمی با بیان اینكه ارزش كالاهای كشف شده بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف، یك انبار پلمب و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز