با حکم ضیایی؛

محمدیون مشاور رئیس هلال احمر شد

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۲:۴۴
کد خبر: ۲۵۵۳۴۵
محمدیون مشاور رئیس هلال احمر شد
رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی مشاور و مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال‌احمر را منصوب کرد.

به گزارش گروه حوادث برنا،‌ سید امیر محسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی مصطفی محمدیون را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه ریاست جمعیت منصوب کرد. 

یوسف کاظمی‌نژاد، مدیرکل سابق حوزه ریاست جمعیت هلال‌احمر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه ریاست با آرزوی توفیق برای مصطفی محمدیون، مشاور و مدیرکل جدید حوزه ریاست اظهار امیدواری کرد: اقدامات انجام شده در مدت خدمت وی مقبول درگاه حق قرار گیرد و همکاران هم در مدت حضور اینجانب و نقشی که ایفا شده است، رضایت داشته باشند.

مصطفی محمدیون، مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال‌احمر هم در این مراسم تاکید کرد: همه تلاش من این خواهد بود تا به عنوان پل ارتباطی میان رئیس جمعیت هلال‌احمر و معاونان ستادی و مدیران عامل استانها، چشم بینای رئیس جمعیت و زبان گویای مدیران عامل استانها باشم.

وی با تاکید بر حفظ ارتباط مستمر حضوری و تلفنی با مدیران عامل استانی افزود: در ۲۶ سال گذشته در نهاد ریاست جمهوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر به عنوان مدیرکل در حوزه های اجرایی، اداری، پشتیبانی، امور استانها و مطالعات و پژوهش مشغول فعالیت بوده‌ام و لذا در جمعیت هلال احمر و خدمت به این نهاد مردمی و خدمتگزار و کمک به مدیران ستادی و استانی هیچ محدودیت زمانی نخواهم داشت.

گفتنی است مصطفی محمدیون، فارغ‌التحصیل حقوق از دانشگاه شهید بهشتی است و پیش از این مدیرکل اجرایی، مدیرکل مقابله با عرضه، مدیرکل بازرسی و امور استانها، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، عضو هیات رسیدگی به تخلفات اداری ستاد مبارزه با مواد مخدر و مشاور دبیرکل آن ستاد بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز