جاعل مهرهای بانکی دستگیر شد

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۴:۳۲
کد خبر: ۲۵۵۶۱۴
جاعل مهرهای بانکی دستگیر شد
فرد کلاهبرداری که با جعل مهرها وفرم های بانکی به بهانه گرفتن وام با درصد کم از پنج شهروند کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شد.

به گزارش گروه انتظامی برنا، سرهنگ"منصور خدادادی" گفت:در پی وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری از شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهریار به شکایت یکی از شهروندان شهریاری علیه فردی که خود را به عنوان معاون بانک ملی یکی از شعبه های تهران معرفی کرده و به بهانه گرفتن وام با درصد کم از سوی وی مورد کلاهبرداری قرار گرفته بود بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت:فرد کلاهبردار با معرفی فرد دیگر به قربانی از وی کلاهبرداری کرده و متواری شده بود و مالباخته پس از چند روز به بانک مراجعه کرده و متوجه شده بود که وام گیرنده قلابی از آب درآمده و کارمند بانک نبوده است که با ارجاع پرونده به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری،تحقیقات مقدماتی در این زمینه آغاز شد.

سرهنگ خدادادی گفت:با توجه به اطلاعات به دست آمده از متهم و با استفاده از شگردهای پلیسی ،متهم در مغازه املاکی در شهریار دستگیر شد، در بازرسی از كیف دستی همراه وی،تعداد زیادی اوراق درخواست وام و پرونده های صوری وام به نام های مختلف و با مهرهای ساختگی کشف شد.

متهم در بازجویی های پلیس گفت:با ساخت مهرهای جعلی و چاپ فرم های مربوط به اخذ وام و همچنین با برداشتن فیش های واریزی از بانک اقدام به کلاهبرداری می کرده و مهرها داخل منزلش می باشد که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم،مهرهای جعلی و تعدادی پرونده های صوری مربوط به اخذ وام که مدارک شکات نیز داخل آنها بود، کشف شد.

در ادامه عملیات پلیس،فرد دیگری در شهریار دستگیر شد که در تحقیقات پلیس گفت:برای دریافت وام به این فرد 80 میلیون ریال پول داده و در بررسی مدارك به دست آمده از متهم مشخص شد با استفاده از شناسنامه جعلی به نام شخصی دیگری تقاضای دریافت وام کرده بود .

متهم اصلی پرونده"خلیل"به همراه همدستش تحویل مقام قضائی شد و متهم ردیف دوم بلاقید آزاد و متهم اصلی پس از اعتراف به پنج فقره کلاهبرداری به این شیوه با صدور قرار وثیقه سه میلیارد ریالی روانه زندان شد.

نظر شما