دکتر داروساز کودک ۳ ماهه‌اش را گروگان گرفت

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۲۵
دکتر داروساز کودک ۳ ماهه‌اش را گروگان گرفت
دکترو داروسازی که به دلیل اختلافات خانوادگی کودک 3 ماهه اش را گروگان گرفته بود از سوی ماموران پلیس بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، این پدر كه دكتر داروساز یكی از داروخانه های بوشهر است ، 11 فروردین  امسال با طرح شكایتی در كلانتری مدعی شد: عده ای ناشناس ساعت 5 صبح وارد منزل وی شده و پس از آنكه دست و پای او را بسته و همسرش را بی هوش كرده اند، اقدام به ربودن فرزند 3 ماهه آنها كردند.

فرمانده انتظامی استان دراین باره گفت: طرح این شكایت عجیب بود، چرا كه بر اساس تجربیات پلیسی، با این علامت سوال مواجه بودیم كه گروگانگیران چه هدفی را از ربودن كودك سه ماهه دارند، در حالی كه ممكن است وی سریع تلف شود و  آنهابه هدف شان هم نرسند.

وی افزود: در جریان بازرسی های فنی بعدی، پدر به تناقض گویی افتاد و اعتراف كرد كه به خاطر اختلاف با همسر دومش، این اقدام با هماهنگی وی و توسط برادرش انجام شده است.

سردار یگانه ادامه داد: متهم نیمه شب با تعارف شربتی مسموم به همسر خود، پس از بی هوش شدن وی، با همكاری برادرش اقدام به بر هم زدن وسائل خانه و ربودن برخی اموال و پسر بچه 3 ماهه كرد و بعد برای عادی جلوه دادن موضوع دست به طرح این شكایت زده و مدعی شد كه گروگانگیران پس از بستن دست و پای وی اقدام به بردن كودك کرده اند.


سردار یگانه ادامه داد: صبح روز حادثه، برادر این مرد اقدام به انتقال كودك سه ماهه به شیراز كرد و آن را مقابل منزل فردی گذاشت تا تحویل شیرخوارگاه دهد، اما سریعا ماجرا این گروگانگیری عجیب لو رفت و كودك قبل از آنكه به سرنوشت نامعلومی دچار شود، به بوشهر بازگردانده شد.

سردار یگانه درباره وضعیت متهمان این گروگانگیری  اظهار داشت: پدر به همراه برادرش هم اكنون بازداشت هستند تا مراجع قضایی درباره آنها تصمیم گیری كنند.

به گفته فرماندهی انتظامی استان، مادر این طفل سه ماهه كه همسر دوم این مرد است نیز به دلایل خانوادگی حاضر به پذیرش كودك نشده است.

وی تصریح كرد: با تلاش كارگاهان پلیس آگاهی در كمتر از 12 ساعت این گروگانگیری صوری  برملا شد و از طولانی شدن پرونده خودداری شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان خواستار آن شد؛ مراجع قضایی با حكم قاطع و متنبه كننده، شدیدا با این گونه جرائم برخورد كنند تا شاهد تكرار این مواردنباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز