اختصاصی/

پلیس در یک قدمی سارق بنز ۲۰۰ میلیونی نیکبخت واحدی

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۴۶
پلیس در یک قدمی سارق بنز ۲۰۰ میلیونی نیکبخت واحدی
پلیس در یک قدمی دستگیری سارق بنز 200 میلیونی نیکبخت واحدی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، هفته گذشته ماموران کلانتری دربند با تماس نگهبان برجی در الهیه در جریان سرقت یک خودروگران قیمت قرار گرفتند. ماموران پلیس هیچگاه تصور نمی کردند مالباخته بازیکن منشوری فوتبال ایران باشد. با اعزام تیم های پلیس مشخص شد ساعتی قبل فردی نا شناس بنز cls علیرضا نیکبخت واحدی را به سرقت برده است.

در بررسی های اولیه مشخص شد سارق ساعتی قبل با اطلاع از اینکه کلید خودرو دست نگهبان است با یک خودرو گران قیمت مقابل برج حاضر شده و با چرب زبانی و معرفی خود به عنوان دوست مالباخته موفق شد خودرو 200 میلیونی را از پارکینگ خارج و سرقت کند، سارق همچنین برای جلب اعتماد نگهبان،خودرو آزرا سرقتی را در مقابل برج جا گذاشت.

با مشخص شدن موضوع بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی ارجاع شد، کارآگاهان پلیس در تحقیقات اولیه از نگهبان برج متوجه شدند سارق چند روزی فوتبالیست سرشناس را تعقیب کرده و از چگونگی پارک خودرو و وجود کلید در نزد رحیم- نگهبان- آگاه بوده است.

پس از مشخص شدن این موضوع کارآگاهان اقدام به چهره نگاری از سارق کردند و تحقیقات خود را روی سارقان سابقه دار متمرکز کردند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با برنا در این باره گفت: ماموران پلیس در یک قدمی سارق قرار دارند و او را به زودی دستگیر می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز