اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ

حادثه حمله به حجت الاسلام مصطفوی مربوط به ماه گذشته است

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۹:۵۵:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۲۳
حادثه حمله به حجت الاسلام مصطفوی مربوط به ماه گذشته است
پلیس تهران حادثه حمله به حجت الاسلام مصطفوی را مربوط به یك ماه قبل اعلام كرد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا،پیرو درج خبر "تکرار حمله به یک روحانی آمر به معروف" که صبح امروز پنج شنبه 10 خرداد ماه سال جاری در برخی از سایت‌های خبری منعکس شد؛ اطلاعیه ای بدین شرح از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت منتشر شد:
این حادثه دهم اردیبهشت ماه سال جاری در خیابان سی متری نیروی هوایی که حوزه کلانتری 128 تهران نو بوده، رخ داد که در آن حادثه جوانی ناشناس پس از اینکه حجت الاسلام سید محمود مصطفوی را از ناحیه چشم سمت چپ مضروب می كندمتواری می شود. با وصول خبر به کلانتری مربوطه اقدامات اولیه انجام و پرونده در این رابطه تشکیل شد. به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت. که در همان تاریخ نیز رسانه های جمعی به این موضوع پرداختند.

پس از تشکیل پرونده بلافاصله موضوع به مقام قضایی انعکاس و به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت قرار گرفته شد که در نهایت با پیگیری های رییس پلیس پایتخت و تلاش شبانه روزی ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خوشبختانه متهم اصلی پرونده که جوانی 25 ساله بود دستگیر و از سوی شاکی نیز مورد تایید و شناسایی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز