فرمانده انتظامی استان تهران و البرز خبر داد

تمهیدات خاص پلیس در ایام لیالی قدر

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۸:۰۰
کد خبر: ۷۰۱۰۶
تمهیدات خاص پلیس در ایام لیالی قدر
فرمانده انتظامی استان تهران و البرز از تمهیدات خاص پلیس استان تهران و البرز در ایام لیالی قدر در جهت ایجاد امنیت در جامعه خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، سردار اکبرشاهی فرمانده انتظامی استان تهران و البرز در جلسه مشترک نیروهای مسلح و قضات با امام جمعه و نماینده ولی فقیه و استاندار البرز گفت: با تعامل همه دستگاه ها امنیت مطلوب در سطح استان وجود دارد و نتایج این امنیت بیش از همه عاید مردم می شود و به تبع این موضوع مردم پلیس را نماد نظام می دانند. 

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز ادامه داد:پلیس استان تهران و البرز در ماه مبارک رمضان با آمادگی کامل آماده خدمت رسانی به مردم است و برای ایام این ماه مبارک به ویژه ایام لیالی قدر تمهیدات خاصی در جهت ایجاد امنیت در جامعه اتخاذ شده است.


سردار اکبر شاهی با اشاره به تقلیل ساعت کاری ادارات دولتی در ایام ماه مبارک رمضان و عدم تغییر این ساعات برای کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: این امر باعث افتخار است که کارکنان انتظامی در تمام ایام سال به ویژه ماه مبارک رمضان با جدیت و تلاش بی وقفه در خدمت آسایش و آرامش مردم بوده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز