مدیر کل روابط عمومی اورِژانس تهران در گفت‌وگو با برنا

آتش سوزی خیابان سپهسالار ۲ زخمی بر جای گذاشت

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۵۱۵۱
آتش سوزی خیابان سپهسالار ۲ زخمی بر جای گذاشت
عباسی گفت: آتش سوزی در یک کارگاه تولید کفش و کیف در خیابان سپهسالار موجب زخمی شدن 2 تن از شهروندان شد.

حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب افزود: ساعت 21:53 دقیقه شب گذشته امدادگران اورژانس تهران در جریان آتش سوزی  در کارگاه تولید کفش و کیف واقع در خیابان صف "سپهسالار" قرار گرفتند.

مدیرکل روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: بلافاصله امدادگران توسط 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

عباسی افزود: متاسفانه در این حادثه 2 نفر مصدوم شده و بلافاصله به بیمارستان سینا انتقال یافتند.

گفتنی است؛ وقوع این آتش سوزی ساعت 21:53 دقیقه شب گذشته به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 2، 1، 46 و 18 را به محل حادثه در خیابان جمهوری، خیابان صف(باغ سپهسالار) اعزام کرد.

مرتضی اصفهانی معاون منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حاضر شده بود، گفت: آتش سوزی در طبقه دوم یک مجتمع کارگاهی چهار طبقه تولید کیف و کفش رخ داده بود و شعله های آتش در حال گسترش به طبقات بالایی بود.

وی ادامه داد: با توجه به سرعت گسترش آتش سوزی و ناایمن بودن محل حادثه بلافاصله نیروهای ایستگاه های 3، 40 و گروه نجات 14 نیز به محل حادثه اعزام شدند، به طوری که آتش نشانان بی درنگ جریان برق ساختمان را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات ایمنی و چند رشته لوله آبرسان از چند جهت به مقابله با آتش سوزی پرداختند و در همان دقایق اولیه آتش را مهار و از گسترش آتش سوزی به کارگاه های مجاور جلوگیری کردند.

اصفهانی با اعلام این که علت اصلی آتش سوزی را کارشناسان بررسی علل آتش سوزی سازمان آتش نشانی اعلام خواهند کرد، افزود: در هنگام وقوع حادثه کارگران در حال کار با چسب و تینر در مجاورت گاز پیک نیکی روشن بودند و محیط مملو از گازهای قابل اشتعال بود که به گفته تعدادی از کارگران، ابتدا انفجاری خفیف روی داد و بلافاصله تمام ظرف های چسب و تینر موجود شعله ور شد و آتش فضای 300 متری کارگاه را فرا گرفت.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با از خود گذشتگی و تلاش بی وقفه با وجود خطر برق گرفتگی، پس از 15 دقیقه شعله های آتش را خاموش کردند و با حضور عوامل شرکت برق منطقه و قطع کامل برق عملیات لکه گیری و ایمن سازی آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت.

وی اجتماع بیهوده مردم در محل حوادث را موجب کند شدن استقرار خودروهای آتش نشانی دانست.

یکی از کارگران این واحد تولیدی گفت: آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل رسیدند و عملیات خود را شروع کردند.

وی افزود: حدود 15-10 نفر در طبقات بالا گرفتار شده بودند که ماموران آتش نشانی سریعا با استفاده از نردبان و ماسک آنها را صحیح و سالم به پایین انتقال دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز