سامانه پرداخت الكترونیكی عوارض خروج از كشور راه‌اندازی شد

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۰:۴۵
کد خبر: ۷۷۱۵۳
سامانه پرداخت الكترونیكی عوارض خروج از كشور راه‌اندازی شد
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی از راه اندازی سامانه پرداخت الكترونیكی عوارض خروج از كشور خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تکریم ارباب رجوع انجام شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، سردار محمود صادقی با اعلام این خبر افزود:سامانه پرداخت الكترونیكی عوارض خروج از كشور در فرودگاه حضرت امام(ره) و چندین فرودگاه دیگر و همچنین در شعب منتخب بانك ملی ( در آینده نزدیك در دفاتر فروش بلیط هواپیما ) توسط شركت سداد - پیمانكار نرم افزاری بانك ملی ایران - راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: سرعت در پرداخت عوارض خروج و صرفه جویی در زمان، دقت در پرداخت عوارض خروج و درج دقیق مبلغ مورد نظر در سامانه مربوطه بدون نیاز به وجه نقد و پرداخت عوارض خروج با استفاده از كارت اعتباری و عدم نیاز به حمل و شمارش پول نقد از مزایا و محاسن پرداخت الكترونیكی عوارض خروج از كشور به شمار می رود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی اضافه کرد:به لحاظ اینكه در باركد عوارض پرداخت شده كد ملی مسافر نیز درج خواهد شد، لذا در صورت فقدان یا سرقت فیش مربوطه، امكان استفاده برای شخص دیگر وجود ندارد.

سردار صادقی خاطرنشان کرد: مرحله كنترل گذرنامه مسافرینی كه عوارض خروج خود را الكترونیكی پرداخت نموده باشند سریع تر انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز