معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران:

دانش آموزان، ۸۰ درصد آسیب دیدگان در روزهای پایانی سال هستند

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۸:۰۴
کد خبر: ۹۷۱۱۷
دانش آموزان، ۸۰ درصد آسیب دیدگان در روزهای پایانی سال هستند
داوود براتی گفت: 80 درصد آسیب دیدگان در روزهای پایانی سال و 75 درصد از عامل حریق و حوادث در این روزها، دانش آموزان هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، مهندس داوود براتی معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران، امروز اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم که در روزهای پایانی سال، برخی از دانش آموزان با حمل مواد محترقه خطرناک منجر به ایجاد حادثه و در نتیجه از دست دادن جان خود شده اند.

وی افزود: بسیاری از دانش آموزان تصور می‌کنند که برخی از موادمحترقه بی‌خطر هستند در صورتی‌که ما مواد محترقه بی‌خطر نداریم، چرا که حتی فشفشه نیز منجر به انفجار و به آتش کشیدن ساختمان نیز شده است.

معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران، تصریح کرد: 80 درصد آسیب دیدگان در روزهای پایانی سال و 75 درصد از مسببین حریق و حوادث در این روزها، دانش آموزان هستند.

براتی درباره اهداف برگزاری این جشنواره گفت: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در چهارشنبه آخر سال این جشنواره با حضور جمع کثیری از دانش آموزان در مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان برگزار شد.

وی یادآور شد: 14 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و از میان آن 125اثر برتر، به دست ما رسید.

مهندس براتی با اشاره به انجام 160 عملیات در روز توسط آتش نشانی تهران، خاطرنشان کرد: در بسیاری از این حوادث، دانش آموزان گرفتار می شوند که آتش نشانان ما نیز برای نجات جان آنها، جان خود را به خطر می اندازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز