سر كلانتر ششم پلیس پایتخت خبر داد

دستگیری سارقان سابقه دار در جنوب شرق پایتخت

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۲:۲۵
کد خبر: ۹۷۱۴۵
دستگیری سارقان سابقه دار در جنوب شرق پایتخت
سرهنگ عباس دانشجو از دستگیری دو سارق سابقه دار با سوابق كیفری كیف قاپی و توزیع مواد مخدر در جنوب شرق طی روز گذشته خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سرهنگ عباس دانشجو سر كلانتر ششم پلیس پایتخت اظهار داشت: ماموران كلانتری 132 نبرد روز گذشته در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت و كسب چندین مورد كیف قاپی در خیابان خاوران به یک‌دستگاه موتورسیكلت با یک سرنشین مشكوک شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهمان چند عدد كیف زنانه كشف و ضبط شد و پلیس ضمن تماس با مالباختگان از آن‌ها دعوت كرد تا جهت شناسایی سارقان به كلانتری مراجعه كنند.

سرهنگ دانشجو گفت: سه نفر از شاكیان در مواجهه با سارقان آن‌ها را مورد شناسایی قرارداده و اظهار داشتند، متهمان توسط یک دستگاه موتورسیكلت اقدام به قاپیدن كیف آن‌ها كردند.

سر كلانتر ششم پلیس پایتخت افزود: در استعلام به عمل آمده مشخص شد متهمان دارای سابقه سرقت از كلانتری 121 سلیمانیه داشته‌اند و همچنین سوابق كیفری كیف قاپی، سرقت موتور، سرقت لوازم خودرو و عرضه موادمخدر نیز داشته‌اند.

وی در خاتمه از تحویل متهمان به مراجع ذی‌صلاح جهت سیر مراحل قانونی پرونده شان خبر داد و گفت: تحقیقات تكمیلی درباره كشف سایر سرقت‌های احتمالی متهمان ادامه دارد.

نظر شما