رییس جمهوری از دست‌اندرکاران ثبت جهانی شهر سوخته تشکر کرد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۲:۵۲
کد خبر: ۲۰۱۳۴۸
رییس جمهوری از دست‌اندرکاران ثبت جهانی شهر سوخته تشکر کرد
معرفی نشانه های تمدن ملتی بزرگ، می تواند پیام فرهنگ، دانش و بزرگی این ملت را به جهانیان برساند.

حسن روحانی رئیس جمهور در پی ثبت جهانی شهر سوخته در یونسکو پیامی صادر کرد. او در این پیام تاکید کرد: معرفی نشانه های تمدن ملتی بزرگ، می تواند پیام فرهنگ، دانش و بزرگی این ملت را به جهانیان برساند.

حسن روحانی رئیس جمهور در پی ثبت جهانی شهر سوخته در یونسکو پیامی صادر و تاکید کرد: معرفی نشانه های تمدن ملتی بزرگ، می تواند پیام فرهنگ، دانش و بزرگی این ملت را به جهانیان برساند.

او در این پیام که خطاب به مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی صادر شده است، تاکید کرد که «معرفی نشانه های تمدن ملتی بزرگ، می تواند پیام فرهنگ، دانش و بزرگی این ملت را به جهانیان برساند». روحانی همچنین از تلاش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ثبت جهانی شهر سوخته تشکر کرد.

در متن رئیس دولت تدبیر امید آمده است:

گزارش شما در مورد موفقیت در ثبت "شهر سوخته" در فهرست میراث جهانی یونسکو موجب مسرت گردید و بی تردید موجب خوشحالی مردم عزیز کشورمان می باشد. معرفی نشانه های تمدن ملتی بزرگ، می تواند پیام فرهنگ و دانش و بزرگی این ملت را به جهانیان برساند.

ثبت آثار تمدنی کشورمان در فهرست میراث جهانی می تواند ایران را به عنوان یکی از قطبهای مهم گردشگری فرهنگی به جهان بشناساند. امیدوارم کسب این توجه جهانی، بتواند مزیت های استان سیستان و بلوچستان را برجسته تر کند و مسیر توسعه پایدار این استان بزرگ را پرشتاب سازد.

ضمن تقدیر از این تلاش ارزشمند، مراتب تشکرم را به همه همکاران آن سازمان ابلاغ کنید.

نظر شما