بازدید هوایی دکتر ابتکار از سواحل و مناطق حفاظت شده استان بوشهر

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۹:۱۵
کد خبر: ۲۵۳۶۵۶
بازدید هوایی دکتر ابتکار از سواحل و مناطق حفاظت شده استان بوشهر
معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بالگرد از سواحل و مناطق حفاظت شده استان بوشهر بازدید هوایی به عمل آورد.

 به گزارش خبرگزاری برنا،معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، در جریان سفر هیات دولت به به استان بوشهر با بالگرد از سواحل و مناطق حفاظت شده استان بوشهر بازدید هوایی کرد.

ابتکار در طول این بازدید هوایی به اتفاق حسین دلشب مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ، مناطق حفاظت شده مُند، پارک ملی دریایی دیر نخیلو و جزاریر چهارگانه استان بوشهر را رصد نمود.

وی همچنین از تأسیسات گازی فاز ١٢ پارس جنوبی بازدید و سپس در شهر کنگان با نمایندگان اقشار مختلف مردم از نزدیک دیدار و صبحتهای آنان را شنیدند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این دیدار اظهار داشت: رعایت ضوابط محیط زیستی در بخش نفت و گاز از اهمیت زیادی برخوردار بوده و ما نیز تاکید زیادی بر رعایت استانداردهای محیط زیستی داریم.

معصومه ابتکار افزود: فعالیتهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده که باید بیشتر بشود و این موضوع، از نظر اقتصادی ، زیست محیطی و بهداشتی دارای فواید بسیار زیادی است.

ابتکار با اشاره به اینکه دولت یازدهم نیز تاکید بسیار زیادی بر رعایت استانداردهای محیط زیستی در صنایع نفت و گاز دارد بیان نمود: این بازدید نیز به همین منظور بوده و امیدوارم به زودی شاهد اجرای کامل ضوابط و استانداردهای محیط زیستی باشیم

نظر شما