مهلت ارسال آثار برای شرکت در کارگاه ˝پوستر مخابرات˝ تمدید شد

۱۳۹۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۱۰۰
مهلت ارسال آثار برای شرکت در کارگاه ˝پوستر مخابرات˝ تمدید شد
مهلت ارسال آثار هنرمندان برای شرکت در نخستین کارگاه عملی پوستر با موضوع ˝مخابرات˝ به مدت پنج روز تا سه شنبه 25 مهرماه تمدید شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر، نیره حقیقی، مدیر آموزش شرکت فرهنگ فیلم تهران که مسوولیت برگزاری این کارگاه را بر عهده دارد با بیان مطلب فوق افزود: ستاد برگزاری کارگاه پوستر با موضوع مخابرات در آخرین جلسه خود و با هدف ارایه فرصت بیشتر برای مشاركت هر چه گسترده تر هنرمندان، تصمیم بر تمدید مهلت ارسال آثار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 250 اثر از 50 هنرمند توسط دبیرخانه دریافت شده است.

حقیقی گفت: ارسال حداکثر پنج نمونه از پوسترهای طراحی شده قبلی هنرمندان در قطع 500 در 700 پیکسل با فرمت JPEG همراه با بیوگرافی، نشانی و تلفن تماس به پست الکترونیک tciposter@gmail.com یا tciposter@yahoo.com از مهمترین شرایط ارزیابی هنرمندان برای دریافت مجوز ورود به کارگاه است.

مدیر آموزش شرکت فرهنگ فیلم تهران با اشاره به این‌که حداکثر 20 نفر از هنرمندان برای حضور در کارگاه عملی طراحی پوستر دعوت خواهند شد، گفت: در این کارگاه که در آبان‌ماه سال‌جاری در نگارخانه ایوان و به مدت 3 روز برگزار می‌شود، هنرمندان به طراحی پوسترهای مورد نظر با موضوعات مشخص پیرامون «مخابرات» پرداخته و پس از آن، پوسترهای برتر انتخاب و آثار خلق شده در نمایشگاه گروهی، به نمایش گذاشته خواهند شد.
 
وی ادامه داد: به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه حضور و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی توسط شرکت مخابرات ایران اهداء خواهد شد.

یادآور می‌شود به همراه داشتن لپ تاب در طول برگزاری کارگاه برای هر نفر الزامی است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های 26 و 88665525 تماس حاصل  کرده یا به ‌سایت www.farhangfilm.com مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز