۳ روز تا پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه؛

«ما می‌توانیم» در گام ششم

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۹۷۵
«ما می‌توانیم» در گام ششم
ششمین جشنواره عكس «ما می‌توانیم» با هدف به تصویر كشیدن پشتكار و تلاش مردمان ایرانی و حضور پرشور آن‌ها در عرصه‌های مختلف زندگی در بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، در ششمین جشنواره عكس «ما می‌توانیم» نقش سازنده مردم در پیشرفت‌های علمی، صنعتی، اجتماعی، ورزشی و معنوی كشور كه جلوه‌هایی از توانمندی‌های حاصل شده در دوران 34 ساله انقلاب اسلامی است، به نمایش گذاشته می‌شود.

بر این اساس؛ جشنواره عكس «ما می‌توانیم» بازتاب جلوه حضور جوانان، مردان و زنانی است، كه عاشقانه در ساخت تمدن ایران حضوری موثر و فعال دارند.

گفتنی است؛ هنرمندان علاقه‌مند به خلق اثر در این زمینه تا 15 آذر ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه مركزی جشنواره‌های حوزه هنری ارسال كنند.

شركت كنندگان در این جشنواره باید لوح‌های فشرده حاوی آثار خود را مطابق با آیین‌نامه در فراخوان مربوطه به‌صورت حضوری یا پست ارسال كنند.

در عكس‌های ارسالی باید نشانه‌هایی از زندگی، امید، تلاش فردی و جمعی، همكاری و تعاون در پیشرفت‌های تكنولوژی، صنعتی و معنوی اخلاقی و مادی لحاظ شود.

یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان به‌منظور شركت در این جشنواره و كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 5- 84172204 تماس گرفته و همچنین پیرامون شرایط ارسال اثر و دریافت فرم مربوط به شركت در این دوره از جشنواره به سایت مركز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به نشانی www.artfest.ir مراجعه كنند.

نظر شما