عكاس و مدرس دانشگاه:

عكس به سوژه عینیت می‌دهد

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۰۰۰
عكس به سوژه عینیت می‌دهد
فرهود حقی گفت: عكس به سوژه عینیت می‌دهد و باعث یقین در مخاطب درباره هر موضوعی می‌شود و می‌تواند در تاثیرگذاری و قضاوت مخاطب موثر عمل كند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، فرهود حقی مدرس و عكاس درباره برگزاری جشنواره و شرایط عكاسی عنوان كرد: مهم‌ترین مساله‌ای كه عكاسان با آن مواجه هستند داشتن آزادی عمل برای عكاسی است.

این مدرس عكاسی با اشاره به لزوم وجود آزادی عمل در كار عكاسان گفت: باید عكاسان را در كارشان آزاد گذاشت تا بتوانند عكس‌های خوب و موثری بگیرند.

حقی با تاكید بر این مطلب كه عكاسان خودشان را منحصر به عكاسی در آتیله‌ها و استودیوهای در بسته كرده‌اند، گفت: این شیوه عكاسی چون فاقد عشق و علاقه از سوی عكاس است، نمی‌تواند تبعات مثبتی داشته باشد و عكاسی دچار محدودیت می‌شود.

این عكاس با توجه به تاثیرگذاری عكس در انتقال مفاهیم به مخاطب تصریح كرد: چون عكس به سوژه عینیت می‌دهد و باعث یقین در مخاطب درباره هر موضوعی می‌شود و می‌تواند در تاثیرگذاری و قضاوت مخاطب موثر عمل كند امیدوارم جشنواره طبیعت عكس فرصت بیشتری در اختیار عكاسان برای ارایه كار بهتر قرار بدهد.

دومین جشنواره ملی عكس ایران با موضوع طبیعت زیبای ایران از 24 دی ماه تا 7 بهمن ماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز