دبیر ششمین دوسالانه تصویرگری:

استقبال هنرمندان از برپایی دوسالانه ششم بی نظیراست

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۴۳۴۸۶
استقبال هنرمندان از برپایی دوسالانه ششم بی نظیراست
دبیر ششمین دوسالانه تصویرگری از استقبال بی نظیر هنرمندان برای حضور دراین رویداد هنری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ششمین دوسالانه تصویرگری،کیانوش غریب پور؛ دبیر این دوره از دوسالانه با اشاره به روند انتخاب آثار دوسالانه گفت: استقبال بی‌نظیر هنرمندان تصویرگر از دوسالانه که در سال‌های اخیر در هیچ مسابقه‌ تصویرگری سابقه نداشته است کار انتخاب آثار را بسیار سخت و طولانی کرد.روش ارسال آثار به دبیرخانه از طریق سایت که برای برخی از دوستان تصویرگرمان تجربه نشده بود،ضرورت دقت بسیار در پرونده‌ شرکت‌کنندگان را ایجاب کرد و همکاران دبیرخانه زیر نظر دبیر اجرایی با دقت و صرف وقت بسیار سعی کردند هیچ حقی از شرکت‌کنندگان ضایع نشود.

وی اضافه کرد:بنابراین،نهایت انعطاف را در پذیرش آثار به کار بردیم تا تصویرگران به هر روشی می توانند کتاب‌ها و آثارشان را به دبیرخانه برسانند و همه‌ دست‌اندرکاران دوسالانه سعی کردند قدردان حضور بی‌نظیر تصویرگران حرفه‌ای و همکاران جوان‌ترمان باشند.

دبیر ششمین دوسالانه تصویرگری تصریح کرد:هنرمندان تصویرگر می‌دانند که هیچ ‌مسابقه یا نمایشگاهی نمی تواند تمام آثار رسیده را به‌نمایش بگذارد.به ویژه این که ما درجریان برگزاری این دوسالانه نزدیک به ۱۳هزار اثر دریافت کرده ایم. 

دبیر ششمین دوسالانه تصویرگری گفت:در بررسی‌ها، هیچ اثری برای گرایش جوان و بزرگسال بخش جهان نورها و سایه‌ها مناسب دیده نشد و گرایش جوان و بزرگسال این بخش حذف شد و در این بخش آثار در گرایش خردسال، كودك و نوجوان است. تعدادی از آثار را هم، طبق مقررات فراخوان و اختیاری که داشتیم در گروه‌های سنی، جابه‌جا کردیم تا دوسالانه ای در شان فضای فرهنگی مملکت و هنرمندان این عرصه داشته باشیم.

ششمین دوسالانه تصویرگری نهم آبان ماه با همکاری انجمن فرهنگی هنری تصویرگران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز