با شورای سیاستگذاری و شورای هنری جدید

ششمین دوسالانه مجسمه‌سازی برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۱:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۰
ششمین دوسالانه مجسمه‌سازی برگزار می‌شود
نمایندگان جدید انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران با مركز هنرهای تجسمی برای برگزاری ششمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران توافق كردند.

به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، جلسه اعضای جدید شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه مجسمه‌سازی كه از سوی هیأت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران معرفی شده است با مركز هنرهای تجسمی برگزار شد.

در این جلسه منصور آذری، سارا روحی صفت، ملك دادیار گروسیان و نادر قشقایی از انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران و غلامعلی طاهری؛ مشاور مركز هنرهای تجسمی، دكتر داوود ثمری؛ رییس مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی و عبدالرحیم سیاهكارزاده حضور داشتند.

انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران و مركز هنرهای تجسمی در این جلسه توافق كردند كه اعضای كامل شورای سیاست‌گذاری ششمین دوسالانه مجسمه‌سازی از سوی انجمن به مركز هنرهای تجسمی معرفی شود.

همچنین در این جلسه انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز پیشنهاد كرد، شورای هنری به جای دبیر دوسالانه انتخاب شود و نادر قشقایی كه به عنوان دبیر ششمین دوسالانه انتخاب شده بود، رییس شورای هنری دوسالانه ششم مجسمه‌سازی خواهد بود.
غلامعلی طاهری در این جلسه تأكید كرد: دوسالانه‌ها به خاطر تخصصی بودن نیازمند توجه جدی است و كیفیت و نگاه حرفه‌ای و حضور گسترده هنرمندان پیشكسوت و جوان در دوسالانه اولویت دارد.

به پیشنهاد نمایندگان انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران مقرر شد كه هنرمندانی از دیگر كشورها نیز در ششمین دوسالانه مجسمه‌سازی حضور پیدا كنند.

فراخوان ششمین دوسالانه مجسمه‌سازی به زودی منتشر خواهد شد و امور اجرایی دوسالانه آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز