در افتتاحیه پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان عنوان شد

شجاعی‌طباطبایی: هنرمندان جوان ما می‌توانند از هنرمندان جهان سبقت بگیرند

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۹:۰۰
کد خبر: ۴۲۷۱
شجاعی‌طباطبایی: هنرمندان جوان ما می‌توانند از هنرمندان جهان سبقت بگیرند
دبیر پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان گفت: اگر این جشنواره به صورت بین المللی برگزار شود خواهیم دید که هنرمندان جوان ما می‌توانند از هنرمندان سایر کشورها سبقت بگیرند. آنگاه شاهد اعتلای هنرهای تجسمی در کشور خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار تجسمی برنا، مسعود شجاعی‌طباطبایی دبیر پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در افتتاحیه این جشنواره بیان کرد: چهار دوره گذشته این جشنواره زمینه و بستری را ایجاد کرد تا اکنون شاهد حضور پر فروغ هنرمندان جوان باشیم.


وی افزود: متاسفیم از اینکه فضا برای نمایش آثار راه یافته به جشنواره محدود بود و برخی آثار شایسته نیز حذف شد و به نمایشگاه راه نیافت.

شجاعی طباطبایی حضور بانوان هنرمند را در این جشنواره قابل توجه دانست و تصریح کرد: حتی در برخی رشته‌ها مانند حجم که به نظر می‌رسید باید آقایان شرکت فعال‌تری داشته باشند، حضور بانوان شرکت‌کننده دو برابر آقایان بود.

وی همچنین به حضور پر رنگ هنرمندان شهرستانی اشاره و عنوان کرد: این حضور نشان از توانمندی هنرمندان کل کشور است. امیدواریم مراکز استان‌ها از این توانایی‌ها استفاده کنند.

شجاعی طباطبایی همچنین افزود: اگر این جشنواره به صورت بین المللی برگزار شود خواهیم دید که هنرمندان جوان ما می‌توانند از هنرمندان سایر کشورها سبقت بگیرند و آنگاه شاهد اعتلای هنرهای تجسمی در کشور خواهیم بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز