انتخاب و داوری رشته‌های خوشنویسی و سفال و سرامیك برگزار شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۹:۰۰
کد خبر: ۹۰۴
انتخاب و داوری رشته‌های خوشنویسی و سفال و سرامیك برگزار شد
مرحله اول انتخاب و داوری رشته‌های سفال و سرامیك و خوشنویسی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با حضور داوران این رشته‌ها برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، روز گذشته مرحله اول انتخاب و داوری رشته‌های سفال و سرامیك و خوشنویسی با حضور داوران این رشته‌ها برگزار شد.

یدالله كابلی خوانساری، جواد بختیاری، نصرالله افجه‌ای، امیر احمد فلسفی و جواد ملك‌زاده آثار خوشنویسی سومین جشنواره تجسمی فجر را انتخاب كردند و داوران رشته سفال و سرامیك متشكل از محمد مهدی قان بیگی، محمد مهدی انوشفر، یعقوب امدادیان، ژیلا كامیاب و ایرج محمد داوری اولیه آثار سفال و سرامیك را انجام دادند.

اسامی این هنرمندان به زودی از طریق سایت سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به نشانی www.ivafestival.irاعلام می‌شود تا هنرمندان منتخب در این مرحله اصل آثار خود را برای انجام داوری نهایی به دبیرخانه جشنواره ارسال كنند.

امروز هم انتخاب و داوری رشته‌های نقاشی و نگارگری با حضور داوران این دو رشته‌ انجام می‌شود.

سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در هفت رشته نقاشی، پوستر، كاریكاتور، خوشنویسی، نگارگری، عكاسی، سفال و سرامیك، همایش علمی و بخش‌های متعدد جنبی از 12 بهمن تا 12 اسفند ماه در تهران و همزمان در 20 استان كشور برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز