ادامه بازنویسی فیلمنامه

فاز سوم «سرزمین کهن» ۶ ماه دیگر کلید می‌خورد

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۱۹۸
فاز سوم «سرزمین کهن» ۶ ماه دیگر کلید می‌خورد
کمال تبریزی از بازنویسی فیلمنامه فاز سوم مجموعه «سرزمین کهن» تا 6 ماه آینده خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا به نقل از سوره سینما، کمال تبریزی کارگردان «سرزمین کهن» درباره آخرین خبرهای این مجموعه تلویزیونی گفت: برای تولید فاز سوم مجموعه «سرزمین کهن» فیلمنامه احتیاج به بازنویسی دارد. سازمان صدا و سیما اصلاحاتی را در فاز یک و دو ارایه داده که با تدوین این اصلاحات را انجام دادیم.

کارگردان «گاهی به آسمان نگاه کن» گفت: فاز سوم فیلمنامه در حال بازنویسی است و احتمالاً 4 تا6 ماه دیگر ادامه دارد. بعد از آن مجموعه را کلید خواهیم زد البته به نظر سازمان صدا و سیما هم بستگی دارد.

تصویربرداری این سریال از سال 87 آغاز شد. این سریال که برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود روایتگر داستانی است که از سال 1320 آغاز می‌شود و تا 29 بهمن 1357 ادامه پیدا می‌کند و در هر فاز مقطعی از تاریخ معاصر ایران به تصویر درمی‌آید. در فاز سه این سریال اتفاقات سال‌های 1354 تا بهمن 1357 تحلیل می‌شود.

در فاز یک بازیگرانی مانند میترا حجار، ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، الهام حمیدی، پژمان بازغی، پرویز پورحسینی، هنگامه قاضیانی، امیر آقایی و بیتا فرهی مقابل دوربین رفتند که از میان آن‌ها هنگامه قاضیانی برای اولین بار است که در یک اثر تلویزیونی بازی کرده است.

در فاز دوم شهاب حسینی، نیکی کریمی، محسن تنابنده، حسن پورشیرازی، جعفر دهقان، شبنم قلی‌خانی، حسین محجوب و محمدرضا فروتن به کار پیوستند.

کمال تبریزی مجموعه «شهریار» و «دوران سرکشی» و فیلم‌های سینمایی «شیدا»، «مارمولک»، «همیشه پای یک زن در میان است» و ... را کارگردانی کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز