محمد آهنگرانی در گفت‌وگو با برنا:

امیدوارم نگاه آقای روحانی به هنر صرفا جنبه تبلیغاتی نداشته باشد

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۶۱۸۲
امیدوارم نگاه آقای روحانی به هنر صرفا جنبه تبلیغاتی نداشته باشد
محمد آهنگرانی گفت: امیدوارم آقای روحانی قدر این حمایت هنرمندان را بداند و صرفا به هنرمندان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای برد در انتخابات نگاه نکند.

محمد آهنگرانی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی برنا گفت: برای مردم ما برگزاری انتخابات بیش از هر چیزی در اهمیت قرار داشت چرا که شبیه به یک تکلیف بود که همگی درصدد ادای آن بودند امیدوارم با مشخص شدن نتیجه انتخابات هنرمندان هم مانند دیگر اقشار جامعه از بلاتکلیفی خارج شوند چرا که طی مدت اخیر در محافل مختلف کاری صورت نمی‌گرفت و همگی منتظر نتیجه انتخابات بودند تا بتوانند بعد از آن، کارهای تولیدی را از سر بگیرند.

وی اضافه کرد: در تمام دنیا مرسوم است که هنرمندان‌ها از کاندیدا مورد نظر خودشان حمایت می‌کنند چرا که آن‌ها به عنوان الگو جامعه به شمار می‌روند و دیدگاه‌های سیاسی‌شان تاثیر زیادی را روی انتخاب مردم دارد در این انتخابات هم اکثر هنرمندان از حسن روحانی حمایت کردند که امیدوارم او هم قدر این حمایت را بداند.

این کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: در ایام انتخابات کاندیداها شعارهای بسیاری را سر می‌دهند که یکی از پر رنگ‌ترین این شعارها در مورد ارتقا سطح هنر است که معمولا هم بعد از شروع فعالیت‌شان هنر را پشت سایر مسئولیت‌های ‌آن‌ها به دست فراموشی می‌سپارند امیدوارم این بار دیگر این نگاه حاکم نباشد و صرفا به هنرمندان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای برد در انتخابات نگاه نکند و کارهای اصولی را در این زمینه انجام دهد.

او در مورد انتظاراتش از دولت آینده بیان داشت: امیدوارم دولت تصدی گری‌اش را در عرصه هنر کم کند و اجازه دهد تا بخش خصوصی به فعالیتش ادامه دهد. از طرفی باید به هنرمندان در چارچوب قوانین کشورمان آزادی عمل دهند چرا که طی مدت اخیر متاسفانه برخوردهای سلیقه‌ای با عرصه هنر صورت گرفته است و اجازه رشد به اهالی هنر داده نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز