برنامه های روز اول سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران اعلام شد

۱۳۹۲/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۶:۲۵
کد خبر: ۱۴۴۵۹۸
برنامه های روز اول سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران اعلام شد
6 برنامه روز نخست جشنواره فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمای ملت اعلام شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران، از امروزسه شنبه 23 مهرماه همزمان با آغاز اكران و نمایش فیلم كوتاه در پردیس سینما ملت، در مجموع 5 سانس مسابقه بین الملل، هفت سانس مسابقه سینمای ملی به نمایش در می‌آید.

سمینار آموزشی :ساختار در فیلم كوتاه با حضور دكتر احمد الستی در سالن شماره 2
سالن شماره دو پردیس سینما ملت از ساعت 9 صبح با نمایش برگزیدگان بخش بین المللی جشنواره بیست نهم كارخود را آغاز خواهد كرد و سپس نمایش فیلم های برگزیده دومین جشنواره فیلم اولی‌ها از از ساعت 10:30 و در ادامه نمایش فیلم‌های بخش مسابقه جهان اسلام از ساعت 12:15 ادامه بخش برنامه این سالن است.

نمایش فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران از ساعت 14 در سالن شماره دو و در ادامه اولین سمینار آموزشی با عنوان ساختار در فیلم كوتاه با حضور دكتر احمد الستی در پی خواهد بود و از ساعت 18:30 بخش سی برگزیده سی سال به نمایش برگزیدگان جشنواره از ابتدا تاكنون می پردازد و در نهایت از ساعت 20:30 نقد و بررسی فیلمهای بخش مسابقه با حضور كارشناس مجری علی علایی و میهمان منتقد منوچهر اكبرلو پایان بخش برنامه این سالن در روز اول است.

افق نو: تنهای تنهای تنها در سالن شماره 3

روابط عمومی انجمن در اعلام برنامه سالن شماره 3 پردیس سینما ملت نیز آورده است: نمایش 4 سانس مسابقه سینمای ایران از ساعت 10 صبح تا 18 عصر و سپس نمایش فیلم تنهای تنهای تنها در بخش افق نو به كارگردانی احسان عبدی پور از ساعت 18:30 در سالن شماره سه و یك سانس مسابقه سینمای ایران از ساعت 20:30 الی 22 و در نهایت سانس ویژه فیلم كوتاه از كارگردانان سینمای بلند با نمایش دو فیلم از ناصر غلامرضایی و انسیه شاه حسینی از برنامه های سالن شماره سه است.

30 نما از سی نما در سالن شماره 4

شایان ذكر است سالن شماره چهار پردیس ملت نیز با نمایش آثار بخش مسابقه بین المللی از ساعت 9:30 الی 19:30 و نمایش یك سانس مسابقه سینمای ایران از ساعت 20 و در نهایت نمایش مجموعه‌ای با عنوان سی نمای كوتاه از سی نما از ساعت 22 به برنامه های این روز پایان خواهد داد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی از 22 تا 28 مهرماه در پردیس سینما ملت و همزمان در سراسر كشور از 30 مهر تا 3 آبان ماه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز