داریوش مهرجویی در واکنش به مراسم بزرگداشتش در فرهنگستان هنر:

شرمنده مدعوینی شدم که جا برای نشستن نداشتند/ از مربیان، محمدی‌فر و سروری کمال تشکر را دارم

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۵۲۰۷
شرمنده مدعوینی شدم که جا برای نشستن نداشتند/ از مربیان، محمدی‌فر و سروری کمال تشکر را دارم
داریوش مهرجویی گفت: مدعوین زیادی یا سرپا ایستاده و یا نشسته بودند که من از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

داریوش مهرجویی درباره مراسم بزگداشتش که در فرهنگستان هنر برپا شده بود به خبرنگار سینمایی برنا، گفت: بزرگداشت بسیارخوبی بود و بسیار خوب هم اجرا شد.

وی با بیان اینکه مدعوین زیادی در این بزرگداشت حضور داشتند، افزود: میهمانانی همچون حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، علی معلم دامغانی ریاست فرهنگستان هنر،علیرضا رضاداد، سید محمد بهشتی و همچنین بسیاری از سینماگران عزیز حضور داشتند که دور از انتظار من بود.

این کارگردان ارزنده کشورمان همچنین گفت: می‌خواهم تشکر من را به گوش همه عزیزانی که در برپایی این بزرگداشت نقش داشتند به خصوص خانم مربیان که گرداننده این بزرگداشت بود و همسرم وحیده محمدی فر که در نوشتن بسیاری از فیلمنامه‌های اخیرم با من همکاری داشته است و همچنین حنیف سروری برسانید.

وی در ادامه افزود: همچنین از سخنرانی آقایان ایوبی، دهباشی، بهشتی، دامغانی و پیام داریوش شایگان از دوستان صمیمی‌ام که درباره من گفتند بسیار سپاسگذارم که با این سخنان من را شرمنده خود کردند.

مهرجویی خاطرنشان کرد: همچنین در انتهای این برنامه فیلمی به کارگردانی مانی حقیقی با عنوان «کارنامه 40 ساله مهرجویی» به نمایش درآمد که استقبال گسترده‌ای از آن شد.

وی همچنین گفت: از حبیب درخشانی به خاطر نقاشی زیبایی که از من کشیده بود کمال تشکر را دارم.

کارگردان فیلم سینمایی«نارنجی پوش» در پایان گفت: بزرگداشت بسیار با شکوهی بود تنها یک ایراد داشت آنهم اینکه فضا برای برپایی چنین مراسمی کم بود زیرا مدعوین زیادی یا سرپا ایستاده و یا نشسته بودند که من از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. بهتر بود مانیتوری خارخ از سالن هم می‌گذاشتند تا آنهایی که جا نبود در سالن حضور داشته باشند بتوانند استفاده کنند.

گفتنی است، مراسم بزرگداشتی در فرهنگستان هنر به پاس قدردانی از نیم قرن فعالیت‌های داریوش مهرجویی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز