اولین قسمت مجموعه «شاهگوش» رونمایی شد

آقای ایوبی! دست راهزن‌های فرهنگی را کوتاه کنید/ سپاس رئیس سازمان سینمایی از داود میرباقری

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۰:۴۲
کد خبر: ۱۴۵۴۳۷
آقای ایوبی! دست راهزن‌های فرهنگی را کوتاه کنید/ سپاس رئیس سازمان سینمایی از داود میرباقری
رئیس سازمان سینمایی گفت: آقای میرباقری، از شما ممنون هستم که دست سینمای خانگی را گرفتید.

به گزارش خبرنگار سینمایی برنا،اولین قسمت مجموعه شاهگوش با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، داود میرباقری، عبدالله اسکندری، فرهاد اصلانی، غلامرضا فرجی، مسعود پاکدل، فردین خلعتبری، سید محمد امامی، سیروس گرجستانی، هادی کاظمی، احمد مهران فر، محسن تنابنده، رسول نجفیان، سیدمحمد امامی، مهران برومند در لوکیشن این مجموعه رونمایی شد.

در ابتدای این برنامه مسعود پاکدل (مجری) گفت: مرد پشت صحنه این سریال کسی نیست جز احسان دلاویز که سرمایه گذار این مجموعه است از او می‌خواهیم تا چند دقیقه‌ای را در خدمت او باشیم.

در ادامه این مراسم احسان دلاویز گفت: از حضور رئیس سازمان سینمایی که اولین حضور رسمی‌شان در پشت صحنه سریال شاهگوش است تشکر می‌کنم این اتفاق در واقع افتخاری برای این مجموعه است.

وی در ادامه افزود: ازعوامل پشت صحنه که زحمت زیادی می‌کشند و نیروی انتظامی که ما را برای قصه‌هایی که در نیروی انتظامی درگیر آن می شویم تحمل می‌کنند و به خصوص دوستان رسانه‌ای که تلاش زیادی برای جلب نظر مخاطب نسبت به این مجموعه کردند بسیار تشکر می‌کنم.

دل آویز همچنین گفت: با توجه به اینکه در کشور ما شبکه خصوصی وجود ندارد شبکه خانگی توانسته رقیب جدی برای شبکه‌های تلویزیونی باشد. همانطور که می‌دانید مردم تشنه رویدادهای فرهنگی هستند به همین دلیل زمانی که تلویزیون در جذب مخاطب و قصه نقش دارد جذب سریال های ماهواره‎ای می‌شوند. در حالیکه شبکه خانگی می‌تواند رقیب جدی برای شبکه‌های ماهواره‌ای باشد و به عنوان شبکه خصوصی در اختیار سازمان سینمایی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان سینمایی باید نگاهش را نسبت به شبکه خانگی تغییر دهد ضمن اینکه همه ما نگرانی مسئولان و مدیران را در گذشته دیدیم. مدیران سینمایی بیشتر انرژی خود را برای حضور در محتوا و سانسور در محتوا و نقد گذاشتند بنابراین این ظرفیت مبارکی است زیرا شبکه نمایش خانگی می‌تواند این نگاه را تغییر دهد. ما باید به هنرمندان کشور توجه داشته باشیم تا زندگی شریف و آبرومندی داشته باشند. باید از هنرمندانی که قدم در تولید آثار سینمایی بر می‌دارند حمایت کنیم و بدانیم که اگر اختیار را به دست بزرگان این عرصه مانند فرهادی و میرباقری بدهیم آن‌ها می‌دانند چه محتوایی را تولید کنند ضمن اینکه سازمان سینمایی باید از اثر تولید شده حمایت کند و وقتی مجوز ساخت می‌دهند باید پای این مجوزها بایستند.
وی افزود: همانطور که همه ما واقف هستیم انگیزه سرمایه گذاری در این عرصه کم شده است.

دل آویز همچنین خاطر نشان کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته شاهد دانلود قسمت اول شاهگوش و همچنین تکذیب غیرقانونی cd این اثر بوده ایم. شما به عنوان رایزن فرهنگی شریف در این حوزه فعالیت کرده‌اید از شما می‌خواهم جلوی راهزن‌های فرهنگی را بگیرید.

امیدوارم شبکه نمایش خانگی رقیب جدی شود
در ادامه این مراسم داوود میرباقری گفت: این مجلس در واقع متعلق به عبدالله اسکندری است جا دارد امشب به او تبریک بگوییم زیرا رونمایی این مجموعه مصادف شد با شب تولد عبدالله اسکندری.

وی در ادامه افزود: به همه عوامل و بازیگرهای شاهگوش خسته نباشید می‌گویم قدم اول را برداشتید امیدوارم در این مسیر سخت قدم‌های بعدی را با قدرت بیشتر بردارید.

میرباقری همچنین گفت: از حضور حجت الله ایوبی در این مراسم بسیار سپاسگزارم ما از ابتدا اهدافی را برای این مجموعه تعریف کرده بودیم و الان احساس خوبی دارم. امیدوارم شبکه نمایش خانگی تبدیل به یک رقیب جدی شود زیرا اگر به این هدف برسیم بعدها نتایج خوبی را خواهیم دید.

وی همچنین افزود: از دوستانی که سرمایه گذاری این مجموعه را قبول کردند و همچنین دوستان بازیگر که با عشق و علاقه زیاد در کنار ما بودند بسیار بسیار سپاسگزارم امیدوارم قسمت اول انگیزه داده باشد تا کار را با انرژی بیشتر پیش ببریم.

هنرمندان آفریننده هنر هستند
در ادامه این مراسم حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی گفت: باعث افتخار است که توفیق داشتم در جمع شما باشم این اتفاق را جشن می گیریم تا به نتیجه برسیم.

وی در ادامه افزود: ورود شاهگوش به سینمای خانگی تحول عظیمی در این سینما خواهد شد. آقای میرباقری از شما تشکر می‌کنم که آمدید و دست سینمای خانگی را گرفتید زیرا همانطور که می‌دانید سینمای خانگی عرصه رقابت است و همه سعی می‌کنند خودشان را به کارهای فاخر برسانند.

ایوبی خاطر نشان کرد: من از تمامی سرمایه گذاران عرصه فرهنگ تشکر می‌کنم آن‌ها جز شریف ترین انسان‌ها هستند زیرا سرمایه شان را برای اعتبار فرهنگ کشور گذاشتند باید دست آن‌ها را بوسید.

رئیس سازمان سینمایی گفت: ما ایرانی ها مردمی هستیم که اولویت اولمان فرهنگ است و ممکن است در عرصه های اقتصاد، سیاست و ... به موفقیت های زیادی دست پیدا نکرده باشیم اما قطعاً در عرصه فرهنگ حرف‌های گفتنی برای جهان امروز داریم.

وی افزود: باعث افتخار است که از مشکلات و خطرات سینما را می دانیم من جزء مدیرانی هستم که بر این امر واقفم که شما همه کاره فرهنگ و آفریننده آن هستید. ما وظیفه داریم فضای مناسبی را برای شما فراهم کنیم و به خوبی می‌دانیم که هنرمندان بدون حمایت دولت هم می توانند راهشان را به خوبی ادامه دهند.

ایوبی با بیان اینکه در ایران اراده ملی وجود دارد، گفت: ما باید تلاش کنیم تا جلوی تکثیرغیرقانونی را بگیریم و فضای امنی را برای شما عزیزان که در این عرصه فعالیت دارید به وجود آوریم. امیدوارم فضای مناسب را با سرمایه گذاران عرصه فرهنگ فراهم کنیم و بتوانیم به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم تا شاهد خلاقیت‌های جدید و ماندگار شویم.

وی در پایان افزود: عزیزان بدانید که ما هم در این شادی بزرگ با شما شریک هستیم.

در انتهای مراسم عبدالله اسکندری برای بریدن کیک تولدش و همچنین کیک رونمایی از سریال شاهگوش به روی سن آمد و مورد تشویق حضار قرار گرفت همچنین از طرف اسدزاده مدیر عامل تصویر گستر پاسارگاد تندیسی به ایوبی رئیس سازمان سینمایی، رسول صادقی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، داود میرباقری کارگردان و عوامل این مجموعه اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز