منصور سهراب‌پور در گفت‌وگو با برنا:

در تدارک فیلم جدیدی هستم/ صدا و سیما باید تحمل دیدن رقیب را داشته باشد

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۰۳:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۴۸۵۳۲
در تدارک فیلم جدیدی هستم/ صدا و سیما باید تحمل دیدن رقیب را داشته باشد
منصور سهراب‌پور: این روزها در تدارک فیلمی جدید در عرصه سینما هستم و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، پیش‌تولید این کار را به‌زودی شروع می‌کنم.

منصور سهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی برنا گفت: این روزها در تدارک فیلمی جدید در عرصه سینما هستم و اگر مشکل خاصی رخ ندهد پیش تولید این کار را به زودی شروع می‌کنم.
او در مورد ساخت سریال‌ها در رسانه‌های تصویری تصریح کرد: ساخت این سریال‌ها بر اساس نیازی که در آن مقطع وجود داشت سریال‌های ویدئو رسانه ساخته شد.
وی ادامه داد: این سریال‌ها در موسسه رسانه‌های تلویزیونی به نوعی حکم تلویزیون خصوصی دارد و چون رقیب آثار تلویزیونی ما محسوب می‌شوند سعی در بالا بردن سطح کیفی کارها دارد و به همین جهت اکثر کارهای که در این رسانه ساخته می شود به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد.
سهراب‌پور خاطر نشان کرد: از تجربه سریال «ساخت ایران» بسیار راضی هستم هر چند که این اثر به لحاظ مالی برایم سود آوری چندانی نداشت چرا که متاسفانه پخش آن با شرایط نامناسب اقتصادی همراه شد و گرانی دلار باعث گشت ما نتواستیم به ان سودی که باید دست پیدا کنیم. اما بی شک اگر شرایطش فراهم شود بازهم در این حوزه فعالیت خواهم کرد.
این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در مورد پخش سریال «ساخت ایران» در شبکه آی فیلم گفت: مدتی قبل این سریال همان‌طور که خودتان گفتید از این شبکه پخش شد که خوشبختانه با اقبال خوبی هم از جانب مخاطبان مواجه شد. در زمان ساخت این سریال ما به گونه ای عمل کردیم که در پخش تلویزیونی با مشکل برخورد نکنیم.

وی افزود: با فروش این فیلم به تلویزیون ما نتوانستیم بخش اندکی از هزینه‌های‌مان را تامین کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز